Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neroo schreef:Ik ben wen beetje teleurgesteld
Mijn nieuwe laarzen zien er na 1 x rijden zo uit, is dat normaal?
[ [url=m/tJ4e6A.jpg]Afbeelding[/url] ]
TheEvilQueen schreef:Ik heb 3 weken geleden een paar echte lederen van Stonedeek besteld!
Leuk turqoise stiksel en mooie tint bruin. Ik ben tevreden, en ze zitten echt als gegoten om er een dag lang in te wandelen
[ [url=m/CvaceR.jpg]Afbeelding[/url] ]
xxx schreef:TheEvilQueen schreef:Ik heb 3 weken geleden een paar echte lederen van Stonedeek besteld!
Leuk turqoise stiksel en mooie tint bruin. Ik ben tevreden, en ze zitten echt als gegoten om er een dag lang in te wandelen
[ [url=m/CvaceR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die zijn echt waanzinnig! Heb je een foto van als je ze aan hebt?
mls_w schreef:Neroo schreef:Ik ben wen beetje teleurgesteld
Mijn nieuwe laarzen zien er na 1 x rijden zo uit, is dat normaal?
[ [url=m/tJ4e6A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze ook maar nergens last van, draag ze nu al sinds januari en geen plekken of niets..
Alleen met al dat water niet rondom stal aangehad toen heb ik mn oude aangetrokken. Verder dagelijks aan
Neroo schreef:mls_w schreef:Ik heb deze ook maar nergens last van, draag ze nu al sinds januari en geen plekken of niets..
Alleen met al dat water niet rondom stal aangehad toen heb ik mn oude aangetrokken. Verder dagelijks aan
He wat gek dan!
Als ik er al zacht met mijn nagel tegen stootte zag je al een klein krasje. Leer van dit paar is echt zo krasgevoelig? Ik heb Ariat al een mail gestuurd met de vraag of dit normaal is.
Maflinger_S schreef:Ik denk dat het leer van je laarzen een speciale behandeling heeft ondergaan waardoor het minder vettig is maar meer nubuckachtig. Daarop zie je meer maar dat hoort er bij, dat "doorleefde".