[WN] Kerstsale Arthur's westernstore

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:59

peaches schreef:
maaaikkee schreef:
Hij heeft bij mij aan de hand van een foto gekeken waarvan hij dacht dat zou passen. Thuis kan ik hem dan uitproberen en als ik er minimaal een kwartier mee gereden had even een foto en een filmpje maken in draf en deze opsturen. Mocht het niet passen kan je er mee terug.

Die arthur is toch de beste zadelverkoper ever als je van een foto kunt zeggen of een zadel gaat passen of niet 8)7

Oei zou ik geen zadel durven kopen dan.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 20:14

peaches schreef:
Die arthur is toch de beste zadelverkoper ever als je van een foto kunt zeggen of een zadel gaat passen of niet 8)7

Omg, dat is wel heel erg inderdaad. Ben met mijn pony naar Arthur gegaan en pony totaal vernachelt met dat zadel. Dus door de telefoon of live, geen van beide succes ;)

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 20:19

Wist gelukkig zelf wel welke maten qua zadel goed op haar lagen. Vanmiddag met passen / rijden lag het gewoon goed. Zadel klappert of schuift niet en de haren op haar rug zijn gewoon normaal glad na het rijden. Ik heb ook wel een merrie die laat merken als het haar niet lekker ligt maar ze liep gewoon fijn er onder.

Afbeelding

Marlou_

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 20:36

Mooi zadel, als je de maten weet inderdaad. Ik zou het niet durven! Ik heb al te veel ellende gehad wat dat betreft.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 20:59

Bij een nieuw zadel weet je het nooit zeker, tenzij je precies zo'n zadel 2dehands hebt kunnen passen.
Nieuw zadel moet nog gaan zetten daarom passen ze ook meestal na een half jaar niet meer.
Dat hebben ze waarschijnlijk nooit, maar dan valt het pas op.

Ik heb wel ooit een zadel uit Groningen gekocht zonder te zien of passen omdat mijn trainer precies hetzelfde zadel had liggen en dat paste perfect op mijn paard, goed uitgetest bij hem.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 21:05

Ik had nog wel een cap van €50 in maat S. Wilde een bruine maar die was er niet in die prijs en 100 vond ik echt te duur. Dus dan maar een zwarte.

Wij hadden die vilten pad van 100 voor 80. :=

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 21:44

Marlou_ schreef:
peaches schreef:

Omg, dat is wel heel erg inderdaad. Ben met mijn pony naar Arthur gegaan en pony totaal vernachelt met dat zadel. Dus door de telefoon of live, geen van beide succes ;)

Wel jammer want hij heeft best leuke zadels te koop!

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 21:50

spatter schreef:
maaaikkee schreef:
Hij heeft bij mij aan de hand van een foto gekeken waarvan hij dacht dat zou passen. Thuis kan ik hem dan uitproberen en als ik er minimaal een kwartier mee gereden had even een foto en een filmpje maken in draf en deze opsturen. Mocht het niet passen kan je er mee terug.

Zeker weten en dan over een half jaar zeggen dat het paard er uitgegroeid is.
Blijf het knap vinden dat hij nog steeds zo zadels verkoopt en er nog steeds mensen intrappen.
Kan kun je toch l*llen als brugman :D

Ik ben er jaren geleden helaas ook ingetrapt -O-

edit: bij mij is hij toen een maand later nog live komen kijken en hield hij vol dat het zadel perfect lag...

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 21:53

Weer heel wat leuke spullen gezien, maar ik kan niks met een showhoofdstel...paardje is op pensioen en ander paardje is anderhalf... dus nog effie wachten voor we met de xmas sales zoiets aankopen.

Ik vond de sales vorige jaren ook wel beter geprijsd! Heb de eerste jaren 10 € voor leuke blankets betaald... Die lagen er nog (met zn allen op een stapel) en ze vroegen er nu 25 en 50 (die je zo dubbel kan vouwen) voor... ja hallo, zal ik wel een leuke mayatex voor nemen dan!

Toch nog een paar koopjes kunnen doen. Wel een bit laten liggen waar ze aan de kassa plots 15 € meer voor vroegen,dan dat ze geprijsd waren... En geen gadget dit jaar :-(

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 21:57

Bij mn merrie ligt het zadel zo. Voor mn gevoel ligt het netjes.

Afbeelding
Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:53

En nu nog een keer zonder pad met de beugels omhoog zodat de singelplek goed te zien is ;)

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:55

DubbelDun schreef:
En nu nog een keer zonder pad met de beugels omhoog zodat de singelplek goed te zien is ;)

Zal ik van de week even maken, kan je aan de hand daarvan beter zien hoe het ligt?

Hoe vond jij het zadel zo met pad liggen?

dazzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:08

Wij zijn ook geweest vandaag. Vond t allemaal helemaal niet zo goedkoop.wel leuke broeken gezien en spijt dat ik die niet heb meegenomen. 3 voor 100 euro..

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:11

Ik geloof dat ik jou met dat zadel heb zien lopen maaaikee hadden jullie zo'n set met singel en hoofdstel en alles er op en dr aan? En een singel met bont genomen ipv neopeen? ;)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:12

maaaikkee schreef:
DubbelDun schreef:

Zal ik van de week even maken, kan je aan de hand daarvan beter zien hoe het ligt?

Hoe vond jij het zadel zo met pad liggen?

Waarom laat je niet iemand komen met een drukpad? Vanaf een foto (en ook niet live overigens) kan je nooit zien hoe de boom de rug volgt en hoe het zadel ligt/beweegt icm het rijden van de ruiter, daarvan krijg je met een drukpad een mooi beeld. Zonder drukpad test koop ik geen zadel meer.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:15

Ik heb mijn zadel ook bij adje gehaald, wel 3x voor terug geweest, 3e keer eiste ik een zadeldruk meting met zo'n speciale pad ( voor niks omdat ik het onderhand voort beu was :') ).

Nero met zijn nieuwe pad :D
Afbeelding

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:17

maylotje schreef:
Ik geloof dat ik jou met dat zadel heb zien lopen maaaikee hadden jullie zo'n set met singel en hoofdstel en alles er op en dr aan? En een singel met bont genomen ipv neopeen? ;)

Ja klopt dat waren wij, grappig dat je ons hebt zien lopen! :)

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:18

Neroo schreef:
Ik heb mijn zadel ook bij adje gehaald, wel 3x voor terug geweest, 3e keer eiste ik een zadeldruk meting met zo'n speciale pad ( voor niks omdat ik het onderhand voort beu was :') ).

Nero met zijn nieuwe pad :D
[ Afbeelding ]

Bleek jou zadel uiteindelijk wel of niet te passen?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:32

Zadel 1 was ik niet tevreden over, bleek te lang te zijn waardoor hij prikte in Nero zijn heup als ik hem in wilde buigen.
Weer terug en zadel omgeruild voor een andere. Maar deze bleek op de schoft te liggen, deze keer had adje ook echt de moeite niet genomen, was ook op een evenement waar hij zijn truck bijhad, niet bij de store zelf.
Toen pissig weer terug gegaan en uiteindelijk zadel 3 meegenomen. En die zadel druk meting voor niks geëist, en met die pad onder het zadel gereden en die gaf op de computer aan nergens te drukken of te knellen. Nero doet het onder dit zadel prima en zweetplek is netjes verdeeld zoals het hoort :)

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:37

hahaahhaha, zo'n oliebol, niet goed gekeken, actie :')
Gaat er morgen nog iemand langs? :D

Had beenbescherming gehaald voor 10,-, Uiteindelijk zitten zoeken of ik ze voor voor en achter kon gebruiken, maar dus niet kunnen vinden. Uiteindelijk dan maar één doosje meenemen en omdat er nog mooi 1 dicht zat die meegenomen. Zie ik net thuis dat t totaal verschilt met die ik in mn hand had :') blijk ik dus nu achter te hebben meegenomen en voor ligt nog in de winkel :=

Beetje balen, vond ze wel mooi voor zo gebruik.

Verder paar dingentjes gehaald, nog net voor iemand anders 3 tubes cowboy magic kunnen meenemen. De cap van 50,- (voordeel van het hebben van een klein hoofd :P ) mooi warm vest en handschoenen. Rest moet maar een keer volgend jaar, als ik het echt nodig heb. Vond dat toch nog wel aardig prijzig

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:39

Mooi pad Neroo!

Mijn zadel was te lang, volgens Arthur kon het. Paard kon op een dag gewoon niet meer lopen omdat het daardoor zo vast in zijn lijf zat. Lendenen zaten helemaal vast. Ik heb dat zadel aan euro horse verkocht en een nieuwe besteld. Zij zeiden ook nog eens dat er een flexibele boom in zat en dat dat niet zo handig was in mijn geval. Tja daar sta je dan als leek. 1000 euro uitgegeven aan een 'goed' tweede hands merk zadel.
Achja inderdaad over iedere zadel maker is wel een positief/negatieve verhalen

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 01:42

ladypaard schreef:
hahaahhaha, zo'n oliebol, niet goed gekeken, actie :')
Gaat er morgen nog iemand langs? :D

Had beenbescherming gehaald voor 10,-, Uiteindelijk zitten zoeken of ik ze voor voor en achter kon gebruiken, maar dus niet kunnen vinden. Uiteindelijk dan maar één doosje meenemen en omdat er nog mooi 1 dicht zat die meegenomen. Zie ik net thuis dat t totaal verschilt met die ik in mn hand had :') blijk ik dus nu achter te hebben meegenomen en voor ligt nog in de winkel :=

Beetje balen, vond ze wel mooi voor zo gebruik.

Verder paar dingentjes gehaald, nog net voor iemand anders 3 tubes cowboy magic kunnen meenemen. De cap van 50,- (voordeel van het hebben van een klein hoofd :P ) mooi warm vest en handschoenen. Rest moet maar een keer volgend jaar, als ik het echt nodig heb. Vond dat toch nog wel aardig prijzig

Wij gaan woensdag :)

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 08:10

Dat zou helemaal super zijn Superpony :D Zal vanmiddag een duidelijkere beschrijving sturen :P

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 09:19

Wij gaan eind vd middag! Ben heel erg benieuwd ! Heb inmiddels weer veel meer op mijn lijstje staan dan in het begin haha.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 10:20

Marlou_ schreef:
Mijn zadel was te lang, volgens Arthur kon het....

Een ieder kan bij zijn paard nameten hoelang een zadel kan zijn en een cm neemt niet zoveel ruimte in om mee te nemen ;)

Helaas worden zadels nog net zo makkelijk gekocht als een broodje bij de bakker, zeker als er met grote letters AFGEPRIJSD op staat ;(