Ik heb ze inmiddels gesproken en het gaat denk ik zo enorm leuk worden!
Voor de "weekenders"Op de zaterdagmiddag kunnen we een Clinic Horsemanship volgen. Deze duurt ± 2,5 uur. Het bestaat uit een stuk theorie, kijken naar je eigen lichaamstaal en naar de lichaamstaal van de paarden en een stuk rijles in Horsemanship. Het is een totaalplaatje waar goed de tijd wordt genomen om veel te leren over de natuurlijke omgang met paarden en hoe dat toe te passen tijdens het rijden. Er wordt ruim de tijd genomen om te kijken naar wat we - individueel én als groep - willen leren en bereiken terwijl we bezig zijn.
Het zou dan van 3 t/m half 6 kunnen, of van half 3 tot 5. Ik heb aangegeven, hoe later, des te beter, want we komen van ver

Daarna krijgen we avondeten, een overnachting en de volgende dag ontbijt voordat we aan de dagtocht beginnen. Ook drankjes zitten hierbij inbegrepen tot 22.00 uur.
Kosten per persoon voor bovenstaand =
€ 150 eu p.p. Ze kon me nog geen definitief antwoord geven of er op de gekozen datum ook daadwerkelijk plek is op de boerderij om te slapen. Ik hoor het morgen definitief

De paarden staan overigens 3 KM verderop van de locatie op een hele mooie plek, maar dat is met vervoer niet zo'n probleem.
Voor de "dagtochters"Dagtocht van ± 5 uur, uitgebreide picknicklunch en simpele avondmaaltijd na aankomst.
Kosten per persoon =
€ 95 eu p.p.