troi schreef:Woogy schreef:vind ik ook niet correct. vind KI bij mensen ook al niet correct. Enkele uitzondering is als de vader verlamd is maar wel actief zaad heeft dat het middels zaad extractie gebeurd. Eigenlijk...is dat de enige uitzondering, of een man moet geen (functionerende) piemel hebben
Maar terug bij het onderwerp
Tja, het is maar gelukkig dat de mensen met een hartenwens voor een kind en geen andere mogelijkheden zich niks hoeven aan te trekken van wat jij 'correct' vind..
Eens met Troi!
Sorry hoor Woogy, maar je kan mensen totaal niet met paarden vergelijken. Goede fokkers fokken met een bepaalde reden met die merrie en die hengst.
Bij mensen is het helaas zo dat er vele redenen zijn waarom ze geen kinderen kunnen krijgen. Dat kun jij niet van achter je pc even beoordelen wat correct is. Zolang elke andere malloot wel kinderen mag krijgen, ook als er al 6 uit huis zijn geplaatst bijv, is die discussie nog eindeloos.....................
Om veel redenen is KI juist goed. Onze merrie is 1e keer natuurlijk gedekt in de wei destijds ( 17 jaar terug ongeveer ) En daarna met KI.Was voor mij 1e keer zo. Ik vroeg me wel dingetjes af zoals; hoe regelt de natuur bij haar nu dat ze weet dat ze drachtig is? Zal ze het zelf niet vreemd vinden en wel 100% accepteren als ze het ''voelt''. Maar het ging allemaal goed en vanzelf.

Is ie dood?