[WN] zware jongen zoekt westernles omg rotterdam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

L_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 14:45

Beauty_J schreef:
ik reageer ook niet om vriendelijk te zijn tegen mensen die vinden dat hij niet op een paard moet gaan zitten...
:roll:

en het is niet om het een of het ander maar vind schandalig en ik VIND dat TS best paard kan rijden

en ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar had de profielen ff gezien wie reageerde, en diegene weten zelf over wie het gaat.

Zoals jij het zei scheerde je wel alle mensen met een maatje 34 over een kam en dat is ook niet erg leuk op te lezen voor deze mensen net als het niet zo leuk is voor zwaardere.
Was dit niet je bedoeling, moet je maar nalezen wat je post.
En ik vind ook dat de TS alle recht heeft om paard te rijden, dan wel op een gepast paard.

Esmeralda

Re: zware jongen zoekt westernles omg rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 14:51

Ik zou zeggen gooi een slotje hierop, mensen kwesten elkaar meer en meer. TS weet ondertussen al heel goed dat hij de stempel te zwaar gekregen heeft en dat hij vrolijk opzoek mag naar een andere hobby.
( wat ik overings niet deel) En voor de rrest is het een hele herhaling van de eerste 2 blz. Kortom een hoop gezeik en gezemel waar niemand wat mee kan

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 14:54

Esmeralda schreef:
Ik zou zeggen gooi een slotje hierop, mensen kwesten elkaar meer en meer. TS weet ondertussen al heel goed dat hij de stempel te zwaar gekregen heeft en dat hij vrolijk opzoek mag naar een andere hobby.
( wat ik overings niet deel) En voor de rrest is het een hele herhaling van de eerste 2 blz. Kortom een hoop gezeik en gezemel waar niemand wat mee kan

ik heb het al getipt dat het een beetje een rel topic is geworden en de ts hier niks aan heeft :j

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 14:59

Een beetje 'sociale controle' en elkaar attenderen op 'do's en don'ts' kan niet meer in de huidige tijd.

Alles moet kunnen, iedereen moet alles mogen, en niemand mag daar iets van zeggen...

Als je het in je hoofd haalt iemand lolletje te verpesten door een kritische noot te plaatsen wordt je subiet weggestuurd...
Als zoveel mensen het allemaal maar prima vinden, vind ik het zorgwekkend hoe de norm verschuift.

Maar goed, als je maar lol hebt?! ;(

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 17:02

Moderatoropmerking:
Ik geloof dat we dit topic beter kunnen sluiten. TS kan beter een oproepje op Markt doen. De discussie over wat te zwaar is voor een paard, wordt elders op Bokt ook al gevoerd: [RT-D] Zwaardere mensen te Paard deel 2