Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Laika schreef:Wat kinderachtig zeg om amateur ruiters tijdens een les/clinic te gaan vergelijken met een two million dollar rider die bij de NRHA als top-ten trainer te boek staat.

dus een prof moet nog beter opletten wat ie doet. Daar heeft iedereen een mening over, kenners en leken. En terecht want hij zou beter moeten weten. Dit soort praktijken wil je toch niet zien als je praat over het promoten van deze sport?
Dat komt toch compleet heel niet eens in de buurt van hetzelfde?? Vind je dat daadwerkelijk te vergelijken? Ik stel voor dat Craig bij Mayflower in de leer gaat!!! Die merrie die hij rijdt zal niet weten wat haar overkomt met zoveel liefde!
Slaat nergens op want we weten allemaal maar al te goed dat dat soort dingen vele minuten duurt en helaas maar niet drie...
Ik sta achter mijn daden
calemity_jane schreef:

Er zijn blijkbaar mensen die liever met hun dikke hol achter de computer mensen willen afbekken die geen topniveau rijden (al vind ik het dubbel om het zo te zeggen, want voor mij is het absoluut geen topniveau), dan dat ze gewoon lekker met hun paard bezig zijn om samen dingen te beleven en leren. Aangezien er toch geen fatsoenlijke discussie plaats zal vinden in dit topic, en ik inmiddels al meer tijd heb besteed aan het lezen van übertrieste argumenten dan me lief is. Zeg ik bij deze: