[WN] Craig Schmersal en Miss Lil Addy Tude, FEI World reininigcup

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:45

is craig geen persoon dan? daar worden jullie toch ook persoonlijk tegen?

ik vind de laatste foto van het topic dat MPS linkt zeker et zo erg ogen als het filmpje van craig.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:45

Wat kinderachtig zeg om amateur ruiters tijdens een les/clinic te gaan vergelijken met een two million dollar rider die bij de NRHA als top-ten trainer te boek staat. :r

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:46

Jammer, zou liever zien dat tegenstanders de voorstanders zouden boycotten ipv andersom. Maar, quarterh, jij blaast zelf altijd het hoogst van de toren over het niveau en de kennis die iemand moet hebben. Ik neem aan dat je zelf dan ook diverse Wiels shows hebt gewonnen? En diverse surpreme champions hebt staan?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:48

Hadden 'we' al niet ergens eerder bedacht dat stilstaand beeld en video iets anders is? Overigens, als ik 'jullie' mag geloven zijn 'we' hier sowieso kneuzen dus kan jevdat verwachten. Van de wereldtop verwacht ik niet van die slip-ups (of nou ja eigenlijk wel maar okee)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:51

Laika schreef:
Wat kinderachtig zeg om amateur ruiters tijdens een les/clinic te gaan vergelijken met een two million dollar rider die bij de NRHA als top-ten trainer te boek staat. :r

Hear hear!

@ MPS: wat 'n ongelofelijk kinderachtige en laffe manier om proberen je gelijk te halen :r
Of was het simpelweg bedoeld om te kwetsen? :?

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:51

@Laika , het les nemen of clinic rijden van een nederlands kampioen mag dan wel een betere voorberijding hebben, als ik in deVS zo op die mensen hun paarden zo achter hun vee aan ga, trekken ze mij er 100% zeker van af.

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:55

ik neem er nog een stukje appeltaart bij!!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:57

hoge bomen vangen veel wind he? ;) dus een prof moet nog beter opletten wat ie doet. Daar heeft iedereen een mening over, kenners en leken. En terecht want hij zou beter moeten weten. Dit soort praktijken wil je toch niet zien als je praat over het promoten van deze sport?
Kinderachtig om een foto van een amateur tijdens een clinic te laten zien. Is geen vergelijking. Ik neem aan dat zij daar was om iets te leren. Deze prof was in Zweden om iets te laten zien. ;)

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:00

@WB, het zijn foto's op een opebaar forum, ik vergelijk deze tegen dat waartegen deze argeren ,anders niet, als je Craig wil aanpakken (hier op bokt) ben dan niet roomser dan de paus, dat van hem staat op het web, wel deze foto's ook,dit is internet of je eigen geplaatste foto's of stiekem gefilmde en bewerkte filmpjes , alles is terug te halen.

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:01

waar zijn we hier in vredesnaam mee bezig iemand vergelijken die gewoon voor de lol achter de koeien aangaat met een topruiter die gewoon in mijn ogen verkeerd bezig is. Foto's zijn een moment opname en kun je nooit goed zien of iemand fout bezig of niet.

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:04

het werken met vee leer je niet op deze mannier, dat gaat gewoon met 1 koe en heel veel rust gepaard, en een goede leraar, deze foto's zijn net als het filmpje van Craig geen GOEDE reclame.
Nog mooier, dus als je voor de lol achter een koe aan gaat mag je wel je paard in tweeen trekken?
Laatst bijgewerkt door MidnightPSan op 29-05-11 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

thillie

Re: Craig Schmersal en Miss Lil Addy Tude, FEI World reininigcup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:05

ja maar daar gaat dit topic niet over het gaat over Craig en niet over andere mensen.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:06

thillie: dus die eerste mag zn paard wel pijn doen en de ander niet? beetje apart....

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:06

het paard gaat niet voor de lol achter de koeien aan, de ruiter.
denk je dat het voor het paard wat uitmaakt, of ie door een kundige ruiter word getrokken in de bek, of door een beginner ? vanuit het paard gezien niet....

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:12

We gaan off topic, maar whatever! Het zal me een rotzorg zijn hoe MPS er over denkt, hij doet maar lekker....als je het niet kunt winnen is er altijd nog het aloude modder gooien! :D
QH heeft een mooi onderschrift: "I support Craig Smeeral" daarom: I support myself! :j

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:12

Juist ,dus een plukker die een andere plukker een plukker noemt, maakt die twee paarden alletwee niets uit.

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:13

ik heb nergens gezegd dat de een zijn of haar paard wel pijn mag doen en de ander niet. En tuurlijk maakt het voor een paard niet uit of hij door een pro of beginner of whatever pijn wordt gedaan maar dit topic gaat over Craig en niet over een ander.

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:20

als je iets wil winnen win dan het vertrouwen van je paard,met modder gooien naar een pro mag, maar u op dezelfde dingen wijzen is met modder gooien?cool

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 00:09

Heb DE oplossing gevonden om een eind te maken aan dit gehele topic!!! Om dit soort discussies in de gehele toekomst te voorkomen. Graig mag rukken en trekken wat ie wil: http://www.ksl.com/?nid=148&sid=15716018&autostart=y

Goed idee? Als de Rodeo queens het kunnen, waarom de reiners dan niet? Geen schouder die je hoeft te corrigeren, geen showstress bij t paard en zelfs geen gedoe met trailer laden!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 00:15

Wat een absurd topic om te als voorbeeld te pakken voor een vergelijk :? Dat komt toch compleet heel niet eens in de buurt van hetzelfde?? Vind je dat daadwerkelijk te vergelijken? Ik stel voor dat Craig bij Mayflower in de leer gaat!!! Die merrie die hij rijdt zal niet weten wat haar overkomt met zoveel liefde!

Ik wil eigenlijk wel naar de volgende grote NRHA wedstrijd gaan en daar gewoon heel de dag filmen, wedden dat ik UREN vol kan filmen met gehak? Het stomme excuus dat het maar drie minuten was :n Slaat nergens op want we weten allemaal maar al te goed dat dat soort dingen vele minuten duurt en helaas maar niet drie...

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 00:31

oh dit Shot me te binnen toen ik foto Nr 4 in uw profiel bekeek

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 00:42

MPS waar ben je mee bezig??? Zie dit echt niet als toegevoegde waarde aan dit topic.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 01:00

Whahaha jij wil jagen aanhalen? Denk inderdaad dat je dan even een nieuw topic moet maken, ik gs met alle liefde erover in discussie maar niet in dit topic ;) Ik sta achter mijn daden :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 01:35

Laat ik voorop stellen dat ik bar weinig weet van reining. Maar wel van paarden en hoe je daar fatsoenlijk mee omgaat en dat laatste zie ik nou niet echt op dit filmpje.

Wat ik me nou afvraag: zo'n groot toernooi, zijn daar geen mondcontroles na de proef? Een official die even naar de mond van het paard kijkt (bitje eruit, kijken of bit voldoet aan de reglementen, geen wondjes of rare dingen in de mond. Heb ik wel eens gehad met mijn paard, en dat was een doodgewoon recreatieproefje bij de rijvereniging) Ik rijd geen western. Maar wordt er op zo'n WK echt helemaal op niemand op dit soort dingen toegezien? Kan ik mij niet voorstellen.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 06:35

calemity_jane schreef:
:O

Precies wat ik dacht :')

Ik heb een héél goed idee!

Boycot gewoon dit topic :j Er zijn blijkbaar mensen die liever met hun dikke hol achter de computer mensen willen afbekken die geen topniveau rijden (al vind ik het dubbel om het zo te zeggen, want voor mij is het absoluut geen topniveau), dan dat ze gewoon lekker met hun paard bezig zijn om samen dingen te beleven en leren. Aangezien er toch geen fatsoenlijke discussie plaats zal vinden in dit topic, en ik inmiddels al meer tijd heb besteed aan het lezen van übertrieste argumenten dan me lief is. Zeg ik bij deze:

:evaw:

*Edit*