Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paintless schreef:daar hebben we het niet over sliding.. met een shank mag het gewoon wel. maar het gaat om de combinatie snaffle/1-2 ear.... dus de L3, 4 en 5ers..
Wranglerbutt schreef:Wat ik uit bovenstaand begrijp, is dat er op de ALV van de WRAN besloten is dat dit jaar/wedstrijdseizoen een soort overgangsrecht van kracht is?
Paintless schreef:oke sliding.. sorry. ik had het inderdaad verkeerd begrepen. dus dit jaar mag je helemaal voor aap rijden met een snaffle, een one of twoear en een touwtje.. (om het fouter dan fout te maken een neon geel nijlontouwtje... )
volgend jaar moet je gewoon een frontriem hebben en zijn de touwtjes weer verleden tijd.
ik ga dus maar gewoon een nieuw hoofdstel kopen om te showen.
straks moeten de teugels ook nog uit 1 stuk bestaan, want het gevaar bestaat dat je er 1 laat vallen en dat paard er op gaat staan... dus die schaf ik misschien op voorhand maar aan.
smax schreef:Touwtje mag nu nog ipv keelriem, vanaf volgend jaar moet de one en two ear op trens een keelriem hebben
sliding schreef:Paintless schreef:oke sliding.. sorry. ik had het inderdaad verkeerd begrepen. dus dit jaar mag je helemaal voor aap rijden met een snaffle, een one of twoear en een touwtje.. (om het fouter dan fout te maken een neon geel nijlontouwtje... )
volgend jaar moet je gewoon een frontriem hebben en zijn de touwtjes weer verleden tijd.
ik ga dus maar gewoon een nieuw hoofdstel kopen om te showen.
straks moeten de teugels ook nog uit 1 stuk bestaan, want het gevaar bestaat dat je er 1 laat vallen en dat paard er op gaat staan... dus die schaf ik misschien op voorhand maar aan.
Lezen is nog steeds niet een sterk punt, blijkbaar.![]()