Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yviertje schreef:Maar ik denk dat je net als in de dressuur idd te maken hebt met voorkeuren van jury. En soms kan dat voor en tegen je werken.
XxNadiehxX schreef:Ik kan geen pleasure kampioen op europees of wereld niveau noemen met veel knie-actie.
Romkabouter schreef:XxNadiehxX schreef:Ik kan geen pleasure kampioen op europees of wereld niveau noemen met veel knie-actie.
Hou toch eens op met de europees op wereldniveau gel*l zeg, dat gaat toch helemaal nergens over?
Ik zie ook geen porche 911 in de formule 1 winnen, kun je dan met een 911 niet racen?
Altijd dat sport=topsport=wereldniveau geneuzel, volgens die definitie doen we dan geen van allen aan sport, dus laten het gewoon eerst maar eens bij ons eigen niveau houden

XxNadiehxX schreef:Een fries kan niet bij de AQHA. Dus waar moet ie anders?
XxNadiehxX schreef:En jij begon over het ideaalbeeld volgens het rulebook. met cadans, ritme en expressie enz. Waarom is het dan gek dat ik verder ga met dat ideaalbeeld? Ik bedoel, jij hebt het ook over iets wat je in Nederland nauwelijks ziet.

Komt misschien omdat ik zelf ook fries ben