Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Zender-ontvanger-gedoe.
Ik vraag het je niet voor niets. Misschien enige vorm van toelichting/uitleg/verduidelijking?

Sonja schreef:Kappen HT, de discussie is GESLOTEN, dat zie je toch!
We zien het FOUT en mogen het niet proberen te begrijpen en er geen vragen over stellen (en domme ik maar denken dat daar een forum voor is...). Dat vinden mensen uit Beverwijk niet zo leuk.
Dat zit daar in het drinkwater ofzo denk ik.
Sonja schreef:Kappen HT, de discussie is GESLOTEN, dat zie je toch!
We zien het FOUT en mogen het niet proberen te begrijpen en er geen vragen over stellen (en domme ik maar denken dat daar een forum voor is...). Dat vinden mensen uit Beverwijk niet zo leuk.
Dat zit daar in het drinkwater ofzo denk ik.
quarterfrind schreef:daar vraag ik mij af of dat een wenselijke manier is, omdat ik de lat best laag vind liggen dat je kan/mag over stappen in dit geval naar de L2 op het NK waar dus ook een L1 ruiter in zou kunnen starten om zijn of haar groene paard uit te brengen.
quarterfrind schreef:Nee dan denk ik dat het bestuur van de regel die een A show met zich meebrengt de juiste stap hebben genomen, om voor het komend NK dit te willen voorkomen, deze ruiters in een eigen klasse te laten rijden, en meteen een aanzet heeft gegeven naar de leden om zaken te kunnen veranderen wat alleen maar tijdens de ALV kan.
storrum schreef:quarterfrind schreef:Nee dan denk ik dat het bestuur van de regel die een A show met zich meebrengt de juiste stap hebben genomen, om voor het komend NK dit te willen voorkomen, deze ruiters in een eigen klasse te laten rijden, en meteen een aanzet heeft gegeven naar de leden om zaken te kunnen veranderen wat alleen maar tijdens de ALV kan.
Toen ik dit las was dacht ik ook meteen hee waar ken ik die vreemde soort van zinsbouw ook alweer van....
HumbleTalent schreef:NK is de top van NL.. L3 is de beginnende-gevorderde klasse.. L3 hoort dus niet op het NK.. ook niet onder een noemer L2-Rookie.. Als jij nog niet goed genoeg bent om tegen een groen paard te starten dan hoor je niet op het NK!