Ik had zo gehoopt een positief bericht van je te lezen.
Heel veel succes met je verdere zoektocht, je komt jouw paardje heus nog wel tegen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
I_L_horses schreef:Kom net terug van de keuring van mijn 'aankomende' quarter. Was afgekeurd, omdat hij op zijn linkervoorbeen zeer gevoelig liep. D dierenarts vertrok, en we gingen met de eigenaresse en haar man nog even kijken wat er kon zijn. Haar man kan bekappen, en pakt een speciale rasp, bewerkt de hoef een beetje. Blijkt dat het paard op een gevoelig deel stond, wat nu weg was. Toen hadden we hem weer gelongeerd, en hij liep veel beter! warschijnlijk wordt hij nu vrijdag weer gekrud, ik vind het heel spannend
romeorowan schreef:Heel leuk dat jij je paard onder dat voorbehoud verkopen wil maar ga je dan persoonlijk kijken waar het dier komt te staan bij de nieuwe eigenaar?Sassy4barrel: ik heb het niet over de wei. Ik vind 10 minuten per dag in de binnenbak (als de stal wordt uitgemest) te weinig.
Daarom heb ik helaas de mogelijke verkoop van een van mijn paarden aan Lenie afgeblazen. Erg jammer, aangezien ik net als jij erg enthousiast ben over Lenie als paardenmens.
Daarom zeg ik ook dat het een niet strookt met het ander.
Dit is ook absoluut niet om iemand onder uit te halen, dit is gewoon mijn mening: ik vind dat een paard toch echt wel minimaal 4 uur per dag buiten moet kunnen staan (sociaal contact en kunnen bewegen).
Toen ik mijn nu ouwetje kocht kwam de eigenares ook mee naar huis gereden om te kijken waar ze kwam te staan.
Gewoon blijven rondkijken. Het perfecte paard komt echt wel !sevke schreef:Nog even een reaktie over de "gerenommeerde stallen" : daar kopen is geen garantie voor een correct paard, hoor. Er wordt nergens zoveel gefoefeld en gefraudeerd als bij de professionele paardenmensen !Gewoon blijven rondkijken. Het perfecte paard komt echt wel !
dit niets voor jou ? Of moest het een hengst/ruin zijn ?
[EA-TK-PP] Quarter merrie 3 jaar, reining
"
). Die betaal ik zelf, omdat ik ook vind dat je als eigenaar-verkoper nu ook niet tot in het oneindige moet gaan met die keuringen.