Cookies schreef:Neem me niet kwalijk maar er zijn toch echt wel praktijken die niet door de beugel kunnen. En de jury grijpt niet altijd in. Ik heb er ook wel eens melding van gemaakt. Niet alleen de jury heeft kijk op hoe het dier behandeld word. Ik loop al jaren mee in de paardensport dus zie het verschil echt wel.
Ik ben wel eens bij een NK geweest daar werd iemand compleet uitgefloten door de manier waarop hij zijn paard reed. Verder zei niemand er wat van, jury of zo.
Dat zal zeker zo zijn en niet alleen op wedstrijden ed, ook thuis.
Feit is nog steeds dat het niet aan ons is om mensen met naam en toenaam te beschuldigen van dierenmishandeling. Je mag het misschien denken en in je eigen kring het er over hebben of de juiste instantie er op af sturen maar niet op een voor iedereen toegangkelijk forum, in dit geval bokt , vermelden. Aan dit kunnen ook nog eens consequenties hangen. Ligt alleen aan de persoon zelf of die er wat mee zou gaan doen.
Maar voor mij is dit onderwerp einde discussie want heb niet echt de indruk dat mijn verhaal begrepen wordt.