_Patrick_ schreef:Hier zitten de staarten in vlechten.
Om dreadlocks te voorkomen en zo blijven ze een beetje schoon.
Die van Ted is zo mega is los niet te doen
Dat geloof ik! Mijn fries had ook z'n mega staart.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElvierW schreef:Ohh tof Jespri! Lijkt me echt wel leuk om te doen maar geen idee waar te beginnen. Zo veel boeken, methodes enz tegenwoordig. Doe jij het met clicker of wat anders?
Vlechten is inderdaad ook nog wel een optie Patrick! Maar (en das misschien suf bedacht) maar ik ben met een vlecht in de staart altijd wat bang dat hij zn paddock/weide-genootjes en/of zichzelf pijn gaat doen als hij gaat zwiepen met die ingevlochten staart. Is dat gek bedacht van mij?
Het valt nu gelukkig nog mee. Toen ik m net had was er weinig met hem gedaan en was hij echt net Bob Marley! Plukken, borstelen en sprayen hebben toen al een end geholpen gelukkig.
ElvierW schreef:Zo'n klicker spreekt mij niet echt aan maar ik ben ergens bang dat als ik dit met Bom ga doen, hij overal en op alles een snoepje oid gaat verwachten. Het is echt een vreetzak!
Bedankt voor die website, ik ga eens kijken! Denk namelijk wel dat zoiets goed zou zijn voor Bom en mijzelf. Ik wil dus eigenlijk niet mee in die hype haha, het lijkt me alleen wel zo heel nuttig
Birgit__ schreef:Voor de westernrijders die van Engels af komen, hebben jullie er nooit spijt/twijfel over gehad dat je bent gestopt met dressuur/Engels? Ik ben namelijk zo bang dat als ik eenmaal bijvoorbeeld western ga rijden, dat het dressuur ook blijft kriebelen..