Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dan ergens deze week even concrete afspraken maken hoe en wat (dagen, evt taken, bijdrage etc etc)

. Dat was lang geleden
Ben er niet afgevallen hoor, maar ze ging wel hard

ClauH schreef:Wat een knappe fjorden ! Welkom !
Mooi schimmeltje ook Tuija, is het een quarter ?
Wat leuk Sicayes, Bandito ken ik inderdaad wel van bokt, volgens mij hebben we samen nog op een kalender gestaan![]()
Ik had vanmiddag vliegles. Het waaide natuurlijk flink en er wapperde het een en ander om de bak. Listo was heerlijk spanning aan het opbouwen en ineens was het even teveel. Ze ging even flink aan de kletter. Dat was lang geleden
Ben er niet afgevallen hoor, maar ze ging wel hard
zo'n mooi paard. Ja, hij is van Rumpleteaser hier op bokt - alleen is ze al heel lang niet meer echt actief. Ze heeft ook haar eigen bedrijf in gedragstraining van paarden waar ze nu heel druk mee is.
Heb haar 5 jaar geleden ontmoet en op wedstrijden gevolgd een tijdje. Uit het oog verloren en toen ik weer terug kwam op Lone Star ging het eigenlijk ineens heel erg vanzelf. Superleuk.
Vond het deze winter met de natte bende echt wel afzien. Zou graag weer op regelmatige basis kunnen rijden!
Ik hoop het ook.
Ben die wind en regen en donkere koude zooi echt zat.