Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sabriina0001 schreef:Wat ik mij af vroeg is wat hier de meeste betalen voor een western les.. op een manege paard???
Ik ben even wat rond gaan snuffelen maar hier in noord holland is al niet heel veel, en de prijzen vind ik erg hoog om elke week te gaan lessen;)
sabriina0001 schreef:Wat ik mij af vroeg is wat hier de meeste betalen voor een western les.. op een manege paard???
Ik ben even wat rond gaan snuffelen maar hier in noord holland is al niet heel veel, en de prijzen vind ik erg hoog om elke week te gaan lessen;)
Doggylover schreef:Hallo allemaal , ik heb een beginnend startende westernruiter![]()
Ik rijd op een bijrijd Halinger ruin van 8 jaar en we hebben gisteren onze 2de les les gehad en daar samen ontzettend van genoten ,ik had dit veel eerder moeten doen want het is echt mijn ding!![]()
Wij lessen elke zondag en dat voor een heel klein bedrag per jaar 25,00 euro en dat is natuurlijk mooi mee genomen !