Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         MissYvette4u schreef:Voor de liefhebbers:
Op zaterdag 8 en zondag 9 februari as is het Keelven Western C show WRAN en OPEN AHAR bij Manege Het Keelven in Someren.
Op de zondag is het een oefenwedstrijd.
Om hier aan mee te doen hoef je geen lid van de WRAN te zijn.
Voor de patterns klik je hier.
Kijk voor meer informatie op de website van Manege Het Keelven.

), staat nu 9 dagen bij Wendy en doet het zo ontzettend goed 

… dat schiet niet op....

. Toen is ponylief op rust gegaan ivm dracht, veulen, nog een keer dracht, veulen en eigen stekje met bagger bak.
 . Natuurlijk zijn er nog zat verbeterpunten, maar ik had niet verwacht dat ze in 2 weken tijd al zo naar me toe zou groeien !

ik denk dat ik heel in het begin wat heb gepost maar ik lees alles iedere dag bij dus ik zal ook maar weer posten.

Wat zoek je precies inderdaad? Wij hebben op stal nog een super leuke en lieve quarter te koop staan, die best heel geschikt zou zijn voor wonen aan de ruiterpaden, haha.                                                         

Alice was ook helemaal trots, we komen van ver. Mr T begint eindelijk het verzamelen, over de rug en vanuit de achterhand te snappen, en dat dan allemaal tegelijk!
  super blij dat Alice ook nog naar mijn nieuwe stal wil komen 
 hoikimmmy schreef:Sirius_ schreef:Nog veel sterkte met het verlies van Kid.
Bij ons op stal staat een hele gave paint ruin te koop. Hij is te vinden via de Facebook van trainingsstal Starnmeer.
Die had ik ook gezien zou ik ook voorstellen!

Lagonda schreef:Vanmiddag had ik weer les van Alice, ging echt super goedAlice was ook helemaal trots, we komen van ver. Mr T begint eindelijk het verzamelen, over de rug en vanuit de achterhand te snappen, en dat dan allemaal tegelijk!
En ook veel aan mij gewerkt en aan mijn houding. Bizar om te zien hoe een kleine verandering (been wat meer strekken en knie van zadel af) meteen effect heeft (niet meer schouder laten zakken en normale volte lopen)super blij dat Alice ook nog naar mijn nieuwe stal wil komen
![]()
Ik wilde even mijn trotse moment delen! Zo fijn als je paard het goed doet
Lagonda schreef:Vanmiddag had ik weer les van Alice, ging echt super goedAlice was ook helemaal trots, we komen van ver. Mr T begint eindelijk het verzamelen, over de rug en vanuit de achterhand te snappen, en dat dan allemaal tegelijk!
En ook veel aan mij gewerkt en aan mijn houding. Bizar om te zien hoe een kleine verandering (been wat meer strekken en knie van zadel af) meteen effect heeft (niet meer schouder laten zakken en normale volte lopen)super blij dat Alice ook nog naar mijn nieuwe stal wil komen
![]()
![]()
 Daarnaast druk bezig met oefenen van de patronen van Valentijn wedstrijd (van The Cowgirls). Wij gaan voor het eerst de trail onder het zadel proberen wat ik vrij spannend vind. Belangrijkste is een fijn ervaring, daardoor besloten om de pick up drop off te overslaan gezien dat Ali het heeeeeeel spannend vindt  
 De rest van de oefeningen kan hij thuis met twee vingers in de neus. Wel heel veel zin in, lekker lol met knol 

Heerlijk zadel gekocht, de freemax