Was geen fijn woord om te leren op school, maar de betekenis kan ik me prima herinneren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik had gewoon nog nooit van die tweede mogelijkheid gehoord... Terwijl ik de eerste wel goed ken 
)
Had er nog nooit van gehoord.
Als het van de week een beetje lekker weer is, ga ik denk ik een schrikparcourtje opbouwen.

Bij mij gaan ze nu wel avonds op stal maar dat is meer aan gebrek van beschutting in de wei en dat de wei te nat is, anders mogen ze lekker 24/7 naar buiten haha. 
Iolanthe schreef:Oceansoal, welkomHopelijk vind je snel een goed hoofdstel! Hoe groen is vrij groen? Zit de basis er in en al een stukje dressuur, of? (Gewoon uit nieuwsgierigheid
)
Iolanthe schreef:O, sorry danIk had gewoon nog nooit van die tweede mogelijkheid gehoord... Terwijl ik de eerste wel goed ken
En een vraagje: heeft iemand hier een abo op een western-tijdschrift? Ik zoek iets voor voor western-beginnelingen, dus niet super ingewikkeld, of alles over fokkerij en wedstrijden. Een beetje zoals ROS, denk ik. (Misschien maak ik gewoon een topic met de vraag)
en vooral Paints&Quarters lijkt me interessant
Ik denk dat ik eens een proefnummer ga proberen.
Leven en laten leven. Niet iedereen heeft de mogelijkheden en dan moet je roeien met de riemen die je hebt. 
) is er nu eenmaal niet de mogelijkheid om paarden 24-7 buiten te houden in de winter. Ligt gewoon veel te laag en verkeerde grond! En zoveel grond is er niet meer over dus voldoende, ruime paddocks zijn er ook niet overal. Het is dan ook weer zowat om te zeggen dat je dan dus geen paard zou kunnen hebben. 24-7 op stal vind ik wel wat van maar is vanzelfsprekend mijn persoonlijke mening