Bij de WRAN is het prima toeven met een 'niet quarter' hoor
 daar zit je goed op je plek en is gezellig!Hier inmiddels ook een boktadvertentie aangemaakt in de zoektocht naar een bijrijdpaardje.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sicayes schreef:Welkom Tuija! Gezellig
Bij de WRAN is het prima toeven met een 'niet quarter' hoordaar zit je goed op je plek en is gezellig!
Hier inmiddels ook een boktadvertentie aangemaakt in de zoektocht naar een bijrijdpaardje.

die laatste opmerking.. halve quarter zoveel verschillend van hele.

Die zou ik iig met zo'n instelling niet in de buurt van mijn paard willen hebben. Nu ben ik sowieso allergisch voor mensen die van alles beter willen weten als ze ergens net binnen komen... 
 Nickolay schreef:hoikimmy, waar in het noorden woon je?
Is altijd leuk om andere western ruiters uit de omgeving te leren kennen.
Ik ben zaterdag wezen kennis maken. Met de eigenaresse klikt het, morgen gaat de instructrice het paard rijden en help ik met de verzorging en even uitstappen. Op die manier rustig aan elkaar wennen.
  zoals het er nu uit ziet komt hij in Gorinchem te staan!                                                         
                                                         Nickolay schreef:hoikimmy, waar in het noorden woon je?
Is altijd leuk om andere western ruiters uit de omgeving te leren kennen.
Ik ben zaterdag wezen kennis maken. Met de eigenaresse klikt het, morgen gaat de instructrice het paard rijden en help ik met de verzorging en even uitstappen. Op die manier rustig aan elkaar wennen.
 Wat grappig, mijn pony staat daar gestald 
                                                         SumSum schreef:Welkom Tuija, super leuk dat je wilt overstappen en daar mee bezig bent. 9 februari doe ik ook mee aan de showmanship en in hand trail (gevorderd). Zijn leuke en gezellige wedstrijden.
De Wran heeft ook 2 wedstrijden per jaar in Oosterwolde bij de Silver Ranch. De Cowgirls heeft daar altijd de Indian Summer wedstrijd.
Je kunt bij de Silver Ranch ook goed terrecht voor lessen (zeer ervaren instructrices) en ze hebben ook een winkel, waar ze oa zadels en hoofdstellen verkopen.
 Mijn paard is makkelijk te herkennen, hij is waarschijnlijk de enige barokke schimmel die aanwezig is  
                                                         Gloa schreef:Thanks. Ze toont groter dan ze is. Haalt de 1.65 denk ik niet maar ik ook niet en de combi korte pootjes en breed paard geeft dit beeld
![]()
Ja die kleine hobbelt in het begin er achteraan. Ach krijgt die ook wat extra beweging![]()
[ [url=m/UC98cF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QEH5ML.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZuLONQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

prima stal, ruime bak. Sommige paarden vinden de grote paardenfoto's aan de muur wel eng maargoed  
  leren ze weer wat van.                                                         

maar eerst nog maar even oefenen