ik heb wel een tijdje western ereden en heb er ook erg veel interesse in vandaar dat ik (meestal zonder reageren) altijd een kijkje kwam nemen, nu vind ik de foto's niet meer terug

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Dit topic hoort WEL thuis op WN-ITP! Het is een geregistreerde American Painthorse, die WESTERN wordt ingereden, maar thans met een dressuurzadel omdat hij nog in de groei is. Loadsa red tape, die nieuwe regels!!!
Citaat:Op deze foto's rijdt de man er op die klassiek geschoold is in Portugal en niets met western te maken heeft. Het ras heeft niets te doen met of de foto's wel of niet op WN-ITP mogen of niet. Dan moeten we alle niet-westernrassen die wel western gereden worden er af halen? Dat is wat jij nu impliceert.
Citaat:Neonlight, dat is niet wat ik impliceer Er staat duidelijk in de tekst dat het paard WESTERN wordt ingereden, maar vanwege problemen een passend zadel te vinden even niet met een westernzadel. Dat de man van TS klassiek geschoold is heeft er werkelijk niks mee te maken. Sinds wanneer wordt er in de klassieke rijkunst ingereden met een Indian Bosal? Ik vind echt dat jullie te ver door zijn geschoten met jullie hervormingen... HAW is wat mij betreft al vermoord en WN-ITP gaat hard de zelfde kant op! Doodzonde....
Citaat:Daarbij: waaarom wordt het niet aan TS overgelaten waar hij/zij de foto's plaatst? Er staat nu nog zo'n 'twijfelgeval' op WN-ITP van een Tinker met boomlooszadel en meisje in rijbroek... Ziet er niet erg 'western' uit, maar zij plaatst ze ongetwijfeld toch niet voor niets op WN-ITP???? Niet anders met de foto's van ElCid. Jullie doen over het algemeen hartstikke goed werk; niet doorslaan, a.u.b.!!
Citaat:Er zijn altijd twijfelgevallen, maar in dit geval hebben we overlegd en besloten dat dit op het moment van de foto's maken weinig met WN te maken heeft. Dat het misschien in de toekomst anders is en het paard wel WN gereden wordt wil niet zeggen dat de huidige foto's ook op WN zullen moeten. Overigens zie ik nergens staan dat het paard western wordt ingereden, het woord western staat er echt niet bij. Als je het dan gaat gooien op bosal is western, er staat bij dat de bosal niet werkt en hij op de kaptoom verder beleerd wordt. Kaptoom is ook niets specifiek western. Bovendien is bitloos rijden sowieso niet iets specifiek western.
Adrienne schreef:Ik snap even niet wat MIJN EIGEN menig met die van Bart te maken heeft verder dan dat ik nu eens niet de mening deel die de jouwe blijkbaar is. Ook zie ik jou niet anders doen als je eigen gelijk proberen te versterken door het x 172 te doenVerder denk ik niet dat Bart jou nodig heeft om zijn "gevechten" te voeren. Daar is hij vast zelf mans genoeg voor! Hij lijkt me niet het type wat zich achter jou rokken wil gaat verschuilen! Het lijkt me dus verstandig DD dat jij geen aannames voor andere mensen gaat maken en die hier spuien!
Equinecoach schreef:En ondertussen sterven de ITP topics over westernpaarden een langzame dood in dat 'speciale linkje'.
Equinecoach schreef:En ondertussen sterven de ITP topics over westernpaarden een langzame dood in dat 'speciale linkje'.
Anya schreef:Ik word er zo moe van dat ik maar gewoon niks meer plaats.
Anya schreef:De ene keer moet ik foto's van Wiz op itp zetten omdat ik een bijrijdster heb die met een dressuurzadel rijdt. De andere keer mogen de foto's van Wiz wel op WN itp omdat ik dan zelf rij en met een westernzadel.
Als ik foto's van Lan (met westernzadel) en Wiz met dressuurzadel en westernhoofstel wil plaatsen moet het naar ITP vanwege het dressuurzadel. Ik word er zo moe van dat ik maar gewoon niks meer plaats.Equinecoach schreef:En ondertussen sterven de ITP topics over westernpaarden een langzame dood in dat 'speciale linkje'.
Pannenkoek schreef:.........rustig aan........dan jatten jullie toch gewoon steeds 2 'echte' [discipline]-wedstrijdfoto's (uiteraard met logo) van mijn foto-site om aansluitend jullie 'gewone' foto's te plaatsen!![]()
Heb ik gratis reklame en jullie op de enige juiste plaats jullie foto's.......