[WN] Fotos [discipline] waar plaatsen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Moeten alle westernfotos op het western forum blijven?

Poll eindigt op

Ja (ik ben een westernruiter)
168 (69%)
Nee (ik ben een westernruiter)
21 (8%)
Ja (ik ben geen westernruiter)
31 (12%)
Nee (ik ben geen westernruiter)
18 (7%)
Weet niet / geen mening
3 (1%)

Totaal aantal stemmen: 241

Leentje_

Re: Fotos western waar plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:40

Ja ik ben geen westernruiter maar ik vind dat de foto's hier moeten blijven staan Ja
ik heb wel een tijdje western ereden en heb er ook erg veel interesse in vandaar dat ik (meestal zonder reageren) altijd een kijkje kwam nemen, nu vind ik de foto's niet meer terug

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:53

Ik eis niks meer dan dat 172 + mensen een fatsoenlijk antwoord krijgen, dat eindelijk de waarheid achter dit besluit boven tafel komt en weten waarom 172+ mensen genegeerd worden en voor dom versleten.
Zo veel eisend is dat niet.

Verder denk ik niet dat Bart jou nodig heeft om zijn "gevechten" te voeren. Daar is hij vast zelf mans genoeg voor! Hij lijkt me niet het type wat zich achter jou rokken wil gaat verschuilen! Het lijkt me dus verstandig DD dat jij geen aannames voor andere mensen gaat maken en die hier spuien!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:20

Naar aanleiding van de verplaatsing van het topic van ElCid [ITP] Ja, ook Spot moet er aan geloven..... van WN-ITP naar de 'reguliere' ITP heb ik getemd, wat resulteerde in een onderstaande berichten uitwisseling met een moderator (overigens niet van het WN forum)

Afbeelding
Reden: Dit topic hoort in een ander forum thuis.
Time: 14 jun 2008, 01:47
Reporter: Wranglerbutt
Citaat:
Dit topic hoort WEL thuis op WN-ITP! Het is een geregistreerde American Painthorse, die WESTERN wordt ingereden, maar thans met een dressuurzadel omdat hij nog in de groei is. Loadsa red tape, die nieuwe regels!!!

Reacties
14 jun 2008, 23:15
From: Neonlight
To: Wranglerbutt
Citaat:
Op deze foto's rijdt de man er op die klassiek geschoold is in Portugal en niets met western te maken heeft. Het ras heeft niets te doen met of de foto's wel of niet op WN-ITP mogen of niet. Dan moeten we alle niet-westernrassen die wel western gereden worden er af halen? Dat is wat jij nu impliceert.

15 jun 2008, 19:55
From: Wranglerbutt
To: Moderator team
Citaat:
Neonlight, dat is niet wat ik impliceer Er staat duidelijk in de tekst dat het paard WESTERN wordt ingereden, maar vanwege problemen een passend zadel te vinden even niet met een westernzadel. Dat de man van TS klassiek geschoold is heeft er werkelijk niks mee te maken. Sinds wanneer wordt er in de klassieke rijkunst ingereden met een Indian Bosal? Ik vind echt dat jullie te ver door zijn geschoten met jullie hervormingen... HAW is wat mij betreft al vermoord en WN-ITP gaat hard de zelfde kant op! Doodzonde....

15 jun 2008, 20:07
From: Wranglerbutt
To: Moderator team
Citaat:
Daarbij: waaarom wordt het niet aan TS overgelaten waar hij/zij de foto's plaatst? Er staat nu nog zo'n 'twijfelgeval' op WN-ITP van een Tinker met boomlooszadel en meisje in rijbroek... Ziet er niet erg 'western' uit, maar zij plaatst ze ongetwijfeld toch niet voor niets op WN-ITP???? Niet anders met de foto's van ElCid. Jullie doen over het algemeen hartstikke goed werk; niet doorslaan, a.u.b.!!

16 jun 2008, 08:03
From: Neonlight
To: Wranglerbutt
Citaat:
Er zijn altijd twijfelgevallen, maar in dit geval hebben we overlegd en besloten dat dit op het moment van de foto's maken weinig met WN te maken heeft. Dat het misschien in de toekomst anders is en het paard wel WN gereden wordt wil niet zeggen dat de huidige foto's ook op WN zullen moeten. Overigens zie ik nergens staan dat het paard western wordt ingereden, het woord western staat er echt niet bij. Als je het dan gaat gooien op bosal is western, er staat bij dat de bosal niet werkt en hij op de kaptoom verder beleerd wordt. Kaptoom is ook niets specifiek western. Bovendien is bitloos rijden sowieso niet iets specifiek western.

Alsof iemand uit dommigheid of pesterij een topic op WN zet Verward
Als de Paint van ElCid klassiek of mij part mongools zou worden ingereden, zal ze zelf toch wel zo snugger zijn om haar fototopic op het juiste forum te plaatsen? Ik dacht dat de tijd, dat de optoming bepaalde welke stijl je rijdt, achter ons lag Rolleyes

Ik hoop over een paar maanden mijn Painthorsemerrie in te rijden, en de kans is aanwezig dat dat er vervaarlijk 'natural' zal uitzien... Waar mag ik de foto's straks neerzetten?
Pling Goh, hebben we zo'n voorbeeld trouwens niet recentelijk voorbij zien komen op WN-ITP?

Wie maakt er eigenlijk uit wat 'specifiek western' is? Waarom krijg ik een onzin uitleg van een mod die, tot zover ik weet, niets met western te maken heeft?

Ik hoop niet dat ik regels overtreed door deze berichtenwisseling n.a.v. een TEM in dit topic te zetten.
Het is absoluut niet de bedoeling om tegen Boktregels te zondigen, ik wil alleen maar aantonen dat de de nieuwe ITP regels IMO onzinnig (en de naleving ervan nogal bureaucratisch) zijn No Cheer

All working towards a better Bokt Ja

bagage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:33

Ben het helemaal met je eens, WB!!! Terug naar een western foto topic!!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:36

Adrienne schreef:
Verder denk ik niet dat Bart jou nodig heeft om zijn "gevechten" te voeren. Daar is hij vast zelf mans genoeg voor! Hij lijkt me niet het type wat zich achter jou rokken wil gaat verschuilen! Het lijkt me dus verstandig DD dat jij geen aannames voor andere mensen gaat maken en die hier spuien!
Ik snap even niet wat MIJN EIGEN menig met die van Bart te maken heeft verder dan dat ik nu eens niet de mening deel die de jouwe blijkbaar is. Ook zie ik jou niet anders doen als je eigen gelijk proberen te versterken door het x 172 te doen Haha!

IK denk alleen dat je met woorden als 'eisen' eerder het tegenovergestelde bereikt als dat je wilt doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:41

WB: t grappige is dat in de tekst van Elcid wel degelijk t woord [discipline]...misschien moet NL wat beter lezen! Clown

Ben t echt met t overgrote deel hier eens...wat was er mis met hoe het was? Werden er mensen ongelukkig van zoals t was? Volgens me niet...waarom dan veranderen? Ik snap t echt niet...

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:43

Lekker gedoe allemaal, zeg... Een western'mod' had kunnen zien dat ElCid een westernbokker is... Gaan ze zich allemaal met ons bemoeien? Bloos

En ondertussen sterven de ITP topics over westernpaarden een langzame dood in dat 'speciale linkje'.

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:26

Equinecoach schreef:
En ondertussen sterven de ITP topics over westernpaarden een langzame dood in dat 'speciale linkje'.

Huilen Huilen Huilen

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:29

Equinecoach schreef:

Afbeelding

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:33

De ene keer moet ik foto's van Wiz op itp zetten omdat ik een bijrijdster heb die met een dressuurzadel rijdt. De andere keer mogen de foto's van Wiz wel op WN itp omdat ik dan zelf rij en met een westernzadel.

Als ik foto's van Lan (met westernzadel) en Wiz met dressuurzadel en westernhoofstel wil plaatsen moet het naar ITP vanwege het dressuurzadel. Ik word er zo moe van dat ik maar gewoon niks meer plaats.

Equinecoach schreef:

Afbeelding

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:36

Anya schreef:
Ik word er zo moe van dat ik maar gewoon niks meer plaats.

Ik ben bang dat er meer zo zullen denken en het aantal fototopics van westernbokkers dramatisch zal afnemen Afbeelding
Zou ik errug jammer vinden Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:37

Bijzonder dat mods denken dat je zonder westerntuigage geen western kan rijden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:39

Anya schreef:
De ene keer moet ik foto's van Wiz op itp zetten omdat ik een bijrijdster heb die met een dressuurzadel rijdt. De andere keer mogen de foto's van Wiz wel op WN itp omdat ik dan zelf rij en met een westernzadel.

Als ik foto's van Lan (met westernzadel) en Wiz met dressuurzadel en westernhoofstel wil plaatsen moet het naar ITP vanwege het dressuurzadel. Ik word er zo moe van dat ik maar gewoon niks meer plaats.

Equinecoach schreef:

Afbeelding

Helemaal mee eens! De lol van foto's plaatsen is er zo snel vanaf...

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:43

Dat denk ik ook idd en dat zou heel jammer zijn! Verdrietig

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:11

.........rustig aan........dan jatten jullie toch gewoon steeds 2 'echte' Western-wedstrijdfoto's (uiteraard met logo) van mijn foto-site om aansluitend jullie 'gewone' foto's te plaatsen! Tong uitsteken

Heb ik gratis reklame en jullie op de enige juiste plaats jullie foto's....... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:27

Pannenkoek schreef:
.........rustig aan........dan jatten jullie toch gewoon steeds 2 'echte' [discipline]-wedstrijdfoto's (uiteraard met logo) van mijn foto-site om aansluitend jullie 'gewone' foto's te plaatsen! Tong uitsteken

Heb ik gratis reklame en jullie op de enige juiste plaats jullie foto's....... Knipoog

OK dan! Da's een goeie! Ja ROFL

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:33

Ik heb gekozen voor Ja (en ik ben een westernruiter) omdat ik het fijner vind de western fotos in WN terug te vinden omdat ze bij In The Picture nogal snel kwijtraken Lachen

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:54

PK ik zou het wel een heel ludieke actie vinden!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:54

PK hoe haal ik een foto van jouw site af, mij lukt dat niet

verder heb ik nog geen wedstrijdfoto's van blue Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:10

Moderatoropmerking:
Persoonlijke aanval en offtopic gesplit.

Er komt vanavond nog een reactie vanuit het moderatorteam / beheer.

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:35

dat mocht tijd worden.
nou hopen dat het een reactie is waar we ook wat mee kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:10

Denk het niet. Het zal wel weer een technisch verhaal worden.
Het is erg jammer dat mods ook niet per pb de discussie willen aangaan.

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:18

dat vermoeden heb ik ook Knipoog
maar hoop doet leven Tong uitsteken

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:22

Ik denk dat het beter is om géén discussie per PB aan te gaan, dan bereik je één persoon of je moet er een dagtaak van maken en iedereen die hier persoonlijk gereageerd heeft een PB sturen.
Handiger (en een stuk sneller) om het hier openlijk te doen Haha!

@Vrolijk: met elke reactie 'kun' je iets Knipoog

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:24

Ja, Ik ben een westernruiter....

Ik zie het nut er niet van in...
Het is veel overzichtelijker om het gewoon bij western te houden.