Skuye schreef:uhh welke regels horen daarbij ??

Skuye schreef:Maar Rob, de DSBA zou een aanvulling moeten zijn op de WRAN, dat houd in dat de DSBA dat aanbied wat de WRAN zou missen en volgens dezelfde regels als de WRAN werken, maar ik proef uit bovenstaande vragen/antwoorden dat dat niet zo is maar een bepaald Amerikaans regelboek hanteerd ?!?!
Dan is de DSBA toch wel een alternatief voor o.a. de WRAN ?!?!?!?
MissPK schreef:Skuye heb je de link al eens bekeken die in de eerste post staat? Daar vind je ook alles over het regelboek wat deze vereniging aanhoud volgens mij
Skuye schreef:Ja, maar daardoor snap ik bepaalde redenaties niet, ik zie een "Amerikaanse" regelgeving (o.a. zonder capverplichting ), maar er word gesugereerd dat deze vereniging een aanvullin is en geen alternatief, snap jij um nog ??

MissPK schreef:Ja, ik snap het wel hoor, denk ik

!
Het is maar net hoe je het bekijken wil, voor de één zal het een aanvulling kunnen zijn en voor een ander een alternatief maar dat mag je dus hélemaal zelf bepalen volgens mij, heerlijk toch?
Skuye schreef:dussss, het beginnend nivo van de DSBA ligt hoger dan de L1 van de WRAN ( tword steeds ingewikkelder

)
Rob_H schreef:Nee hoor is helemaal niet ingewikkeld als je je verdiept in wat de NSBA eigenlijk is en voor staat.
Skuye schreef:Dat vroeg ( of constateerde ) ik niet, wat jij beweerd met je voorbeeld is dat, als je alles gewonnen hebt bij de WRAN kun je een stapje hoger, en dit stapje zou dus de DSBA zijn ?!?!?
Met andere woorden je moet beter zijn dan de "open" ruiters (L1) van de WRAN, dan kun je pas ( een beetje ) meekomen met de DSBA ..............
( wie moet zich nou verdiepen ?!??!

)
DubbelDun schreef:@Skuye: nee zo zie ik het ook niet. Er zijn daar ook verschillende levels en in de hogere levels valt er geld te verdienen. Verder zijn de regels behoorlijk afgeleid van de AQHA en lijken dus ook op de WRAN, behalve waar het de jong-paard beschermende regels aangaat.
Skuye schreef:oooooww dan is het dus gewoon een duurdere (aanvullende) "WRAN" volgens de regels van de NSBA ( met een voor de WRAN alternatief regelement ) zeg dat dan gewoon

Skuye schreef:ja maar dan is het toch gewoon een "incompleet" alternatief voor o.a. de WRAN !!!
Sonja schreef:Skuye schreef:?!?!?!?

Sorry ik zal wel heel erg

zijn maar ik snap niet wat jij niet snapt

Volgens mij zeggen Rob en ik precies hetzelfde in de quotes die jij aanhaalt...
Pannenkoek schreef:Skuye Wat wil je eigenlijk nou weten danwel bereiken?
Rob_H schreef:ja dat wil ik ook eigenlijk wel weten.Of eigenlijk ook niet

Sonja schreef:Maar Skuye, wat wil je nou precies weten dan?
Skuye schreef:Jammer dat je het zo ziet, er zitten zeer zeker mensen tussen die heel graag ( serieus ) willen weten hoe de vork in de steel zit.
Als er op een openbaar forum een nieuwe vereniging gelaunced word kun je er vanuit gaan dat dit tot in de puntjes onderzocht gaat worden, vergelijk het met een blikje frisdrank bij een wespennest ....
Skuye schreef:Rob_H schreef:Al weer een duidelijk bericht

ja sorry had iets heel gevats willen zetten, maar dat kwam zo rottig voor jou over, en ik wil mij niet graag verlagen tot een bepaald nivo

Rob_H schreef:Ja maar skuye,je hebt tot nu toe alleen maar vragen gesteld betreffende de DSBA waarvan de antwoorden duidelijk op de site staan.En als je het nog exacter wil weten staat het in het regelboek.
Oh je mag rustig iets gevats schrijven,daar ben ik best zelf goed in

Ben gestopt na pagina 6... I rest my case