Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sflj schreef:Sinds de Enduranceclub bij de KNHS is aangesloten is het de startkaarthouders verboden deel te nemen aan wedstrijden, die niet onder de vlag van de KNHS georganiseerd zijn.
t...

sflj schreef:Zomaar ff een opmerking:
Sinds de Enduranceclub bij de KNHS is aangesloten is het de startkaarthouders verboden deel te nemen aan wedstrijden, die niet onder de vlag van de KNHS georganiseerd zijn.
...

Anya schreef:Een dergelijke grote bond is gebaat bij standaardisatie. Niet bij afwijkingen van regels voor heel kleine groepjes ruiters. Dus nu is het de cap en de voorgeschreven maat van de beugels. Straks zijn het voorgeschreven laarzen, een éénkleurig bit en een neusriem verplicht (om maar wat te noemen).
robh op het SWRN-forum schreef:Maar dan ineens kwam een Anya of een DD weer met opmerkingen waar ik van dacht*waar gaat dit over,wil men nu echt de western sport om zeep helpen en dat alleen uit rancune???**
De bezorgdheid van Rom en Suzan waren mijns inzien oprecht en geschreven uit ervaring.
Maar ook hier had ik zoiets van, is twijfel genoeg om het risico te nemen om alles terug te brengen naar het jaar nul????
CherokeeChum schreef:En Sans rancune is er zo weer een nieuwe club opgericht....
Want dat dat gaat gebeuren,is niet een vraag van of, maar wanneer. Al zal ik het zelf moeten doen.
CherokeeChum schreef:En Sans rancune is er zo weer een nieuwe club opgericht....
Want dat dat gaat gebeuren,is niet een vraag van of, maar wanneer. Al zal ik het zelf moeten doen.