_Sigrid_ schreef:...krijgt een dwarslaesie...
Daar helpt een cap niet tegen.. (kan er juist een veroorzaken...)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sigrid_ schreef:...krijgt een dwarslaesie...
Wranglerbutt schreef:Ben trouwens benieuwd hoeveel westernruiters die geen cap op willen "omdat het rot zit" wél met baseballpet rijden
De moderne rijhelmen (ik geef toe, cap klinkt mij ook véél te "engels") zitten namelijk absoluut niet beroerder dan een baseballpetje. Ik kan het weten, want draag beide
) en ik vind dat gewoon verrot zitten!
sflj schreef:Mijn cap heeft nl bandjes voor en achter m'n oren (en onder mn kin natuulijk!) en ik vind dat gewoon verrot zitten!
zanegrey schreef:Over Amerika gesproken: een vriendin van mij daar werkt bij Lockheed en mag van de ziektekostenverzekering die ze via het werk heeft helemaal niet meer paardrijden. Wordt beschouwd als een 'hazardous sport'. Dat is pas erg!
moet er niet aan denken! 

Ik wil dan ook graag een cap met oorklepjes in de winter, want mijn oren blijven eraf vriezen. Oorklepjes aan je cap is warm hoof en warme oren
Het zit vervelend. Zoveel wensen zoveel helmen/caps (cappen?
), dus dan zoek je er eentje die wel lekker zit. vast wel te vinden
had + dat ik niet eens meer wist wie ik was. Dat allemaal zonder cap. Okee met cap ben je ook niet verzekerd dat t altijd goedkomt, maar toch. Heb nu zo'n Casco ding maar die is zachtjes aan t overlijden en ben nu opzoek naar een ander. N kwestie van passen, passen en nog eens passen, er zal er toch 1 zijn die goed op je kop zit ??
! Je rijstijl wordt toch niet bepaald door wat er op je hoofd zit??!!
zanegrey schreef:Nou, of je er niet beter van gaat rijden weet ik nog zo niet simodi...
Ik heb gisteravond voor het eerst met mijn nieuwe Troxel Dakota op gelest, en het ging fantastisch!

Goede pasvorm helpt natuurlijk ook enorm