Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je moet het allemaal ook maar net weten
Ik heb een soortgelijke reactie als ik hier eerder op dit forum heb gegeven aan de WRAN geschreven. Ik ben benieuwd, want ik baal er nog steeds enórm van!!! mehlika schreef:Maar niet op je hoofd
dan moeten die ook maar een cap op 
MSQuincyTE schreef:Als je onderste boven hangt bij voltige dan kan je inderdaad wel op je hoofd vallendan moeten die ook maar een cap op
Margee schreef:Altijd met cap. Op buitenrit handig bij laaghangende takken en op de weg handig bij tegemoetkomend asfalt......
In een bak zijn trouwens ook al diverse mensen met een valpartij tegen de bakrand aangekomen, dus ook prettiger met een helm ertussen.
Allejandro schreef:Margee schreef:Altijd met cap. Op buitenrit handig bij laaghangende takken en op de weg handig bij tegemoetkomend asfalt......
In een bak zijn trouwens ook al diverse mensen met een valpartij tegen de bakrand aangekomen, dus ook prettiger met een helm ertussen.
Precies, vind het ronduit dom als mensen hem niet opzetten alleen omdat het 'western' rijden of welke andere discipline dan ook is..
Allejandro schreef:Precies, vind het ronduit dom als mensen hem niet opzetten alleen omdat het 'western' rijden of welke andere discipline dan ook is..
jwbos schreef:Allejandro schreef:Precies, vind het ronduit dom als mensen hem niet opzetten alleen omdat het 'western' rijden of welke andere discipline dan ook is..
Dank U!
sarcastisch
bedoeld...