[WN] teleurgesteld in ranch op Texel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: teleurgesteld in ranch op Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:26

Blijf vooral speculeren, kijk eens op de site, paarden verhuren doen ze volgens mij niet en ze hebben zelf genoeg paarden, doen jaarlijks veel handel dus een exceempaard doorverkopen lijkt me ook niet logisch. Een goed plekje ervoor zoeken misschien wel, wat de TS hun in eerste instantie ook gevraagd had.
Heb mijn zegje nu gedaan, vind dit een reltopic en wilde jullie even aan het denken zetten, want de TS zal ook wel het één en ander te verwijten zijn (om te beginnen dat je zo'n topic op een forum opent zonder eerst serieuze actie te ondernemen bij bijvoorbeeld een advocaat, als je dan toch zo erg belazerd bent)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:30

Als je emotioneel bent wil je graag je verhaal kwijt; uithuilen bij de advokaat gaat niet Knipoog
Maar juist om jou genoemde punten vraag ik mij dus af waarom de ranch dat paard wilde hebben; ze hadden de TS ook kunnen zeggen verder te zoeken omdat zij niemand wisten en zelf niet wilde hebben. Nederland heeft meer stallen aan de kust Knipoog

sugarjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:42

[***] schreef:
Anky en Edward reageren toch ook niet in topics over bijvoorbeeld laag, diep en rond waar ze bekritiseerd worden door leken achter een computerscherm! Ik kan me heel goed voorstellen dat je als professioneel bedrijf niet reageerd op zo'n suggestief topic!

Jij neemt het voor de ranch op, prima maar dat ze niet hier reageren wil niet zeggen dat het een professioneel bedrijf is, een echt professioneel bedrijf laat de paarden testen en heeft kennis van de gevolgen als je dat niet doet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:46

Jawel, weer iemand met een leeg profiel en nog maar 8 berichten!

Ik heb een hekel aan zwartmakerij op internet, zeker gezien de vage berichtgeving van de TS.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:50

[***], dat lege profiel zegt niet altijd wat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:51

Tuurlijk wel, zwartmaken doe je met naam en toenaam, als je zo zeker van jezelf bent.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:54

De TS heeft toch wat meer berichten als 8 Tong uitsteken
En ik vindt het juist netjes dat ze de naam van het bedrijf niet noemt. Opzoeken kunnen de nieuwsgierigen onder ons zelf wel Knipoog
Verder zou ik ook in haar situatie een topic geopend hebben; niets prettigers als op ieder moment van de dag even van je af te schrijven

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:54

Slotje