Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar ook vindt ik dat je je gewoon moet qualificeren (schrijf je dat zo?) voor het NK; als je de rest van het jaar amper een wedstrijd rijdt , hoor je ook op het NK niet thuis.
Ik vind ook niet dat je je moet kwalificeren (zo schrijf je dat dropje2
) voor het NK. Over het algemeen kunnen mensen zelf aardig inschatten of ze wel of niet op een NK thuishoren (van wat ik de afgelopen keer heb gezien tenminste). Die paar die dat niet kunnen, nemen vooral zichzelf in de maling. 

Rob_H schreef:Je hebt kwalificeren en qualificeren.
Qualificeren door het jaar heen ben ik geen voorstander van.
Kwalificeren cq voorrondes op het NK daar ben ik wel een groot voorstander van.

Sonja schreef:Het kwalificeerverhaal daar zijn we straks met de levelindeling toch vanaf. L1 en L2 ruiters mogen op het NK starten, en de rest niet. Simpel.
Ander voorbeeld van kwalificeren zijn de voorrondes op het NK, werkt over het algemeen toch naar tevredenheid volgens mij. (OK je moet maar net je dag niet hebben, maar is dat met een finale niet anders?)
Highpoints en NK staat wat mij betreft ook totaal los van elkaar, maar highpointtitels uitreiken op het NK zou ik super vinden. Ook leuke manier voor sponsors om zich te manifesteren trouwens... even wat leuks aanbieden in de spotlights van de hoofdarena op een druk tijdstip
Vraag aan Dropje2:
Ik ben op dit moment behoorlijk ernstig geblesseerd, waardoor het wedstrijdseizoen aan m'n neus voorbij gaat. Ik hoop rond september back on track te zijn, en dus klaar te zijn voor het NK. Maar omdat ik dan dit seizoen geen WRAN-wedstrijden heb gereden, zouden Milena en ik niets te zoeken hebben op een NK? Die vat ik niet
) hebt die denken van "Leuk een NK, daar doe ik even aan mee. Tuurlijk hebben ze zich alleen zichzelf daarmee, wat je rijdt niet "even leuk mee" ik vind het alleen niet netjes. Probeer het hele jaar door lekker te rijden op diverse wedstrijden. Maar goed, ieder mag dat voor zichzelf weten natuurlijk, even goede vrienden hoor!Sonja schreef:Het kwalificeerverhaal daar zijn we straks met de levelindeling toch vanaf. L1 en L2 ruiters mogen op het NK starten, en de rest niet. Simpel.
Ander voorbeeld van kwalificeren zijn de voorrondes op het NK, werkt over het algemeen toch naar tevredenheid volgens mij. (OK je moet maar net je dag niet hebben, maar is dat met een finale niet anders?)
Sonja schreef:Het kwalificeerverhaal daar zijn we straks met de levelindeling toch vanaf. L1 en L2 ruiters mogen op het NK starten, en de rest niet. Simpel.
Sonja schreef:Vraag aan Dropje2:
Ik ben op dit moment behoorlijk ernstig geblesseerd, waardoor het wedstrijdseizoen aan m'n neus voorbij gaat. Ik hoop rond september back on track te zijn, en dus klaar te zijn voor het NK. Maar omdat ik dan dit seizoen geen WRAN-wedstrijden heb gereden, zouden Milena en ik niets te zoeken hebben op een NK? Die vat ik niet
Rob_H schreef:Als je in het levelsysteem door welke rede dan ook (bv ziekte) degradeert mag je niet starten op het NK.
Sonja schreef:Rob_H schreef:Als je in het levelsysteem door welke rede dan ook (bv ziekte) degradeert mag je niet starten op het NK.
Zo snel degradeer je niet in het nieuwe systeem. Als je daarin degradeert, dan ehhh.... zullen we maar zeggen dat dat niet voor niets is, OK?
Klopt Rob, van mij zou dat deel ook nog flink aangescherpt mogen worden. Pas dan zul je krijgen dat mensen écht in de klasse terechtkomen waar ze thuishoren. Met als direct resultaat dat we een betere spreiding over de klasses op wedstrijden krijgen, en ik denk ook voor het publiek veel interessantere wedstrijden! dropje2 schreef:Oke Sonja, mee eens, maar jij hebt al een rugzakje vol wedstrijd ervaring die je niet 1-2-3 kwijt bent; ik wil er alleen maar mee zeggen dat je een aantal ruiters () hebt die denken van "Leuk een NK, daar doe ik even aan mee. Tuurlijk hebben ze zich alleen zichzelf daarmee, wat je rijdt niet "even leuk mee" ik vind het alleen niet netjes. Probeer het hele jaar door lekker te rijden op diverse wedstrijden. Maar goed, ieder mag dat voor zichzelf weten natuurlijk, even goede vrienden hoor!
Maar, Highpoint uitreiken op het NK, ja, dat zou leuk zijn, idd ook voor de sponsors!