Cer schreef:@PV: zei jij niet altijd tegen mij dat ik positief moet blijven?
Hallo, ik bok toch nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cer schreef:@PV: zei jij niet altijd tegen mij dat ik positief moet blijven?
PeterV schreef:
Hummm, ik heb het over paarden die werken moeten, juist daarom vind ik dat deze niet in groepsbehuizing kunnen staan, daar zij door een trap van een ander paard, stil gezet moeten gaan worden, want vaak beveelt de DA stalrust aan.
Dan noemen wij het in dit geval, omdat het van mijn hand komt, de Dinsdagmiddag ziekte ofzo.
PeterV schreef:Pfff, ik wordt gek van je.

Citaat:Sugar, waar het mijn omgaat, is dat het verloop van dit topic, waar de manier in besproken wordt, wat het ideale is, om paarden te houden, niet strookt, in mijn beleving dan.
Daar ik vind dat de risico’s die daar aan vast zitten, en lees het topic maar na, als helemaal niet waar, afgeschilderd worden, voel ik het als een FOEI, gebaar naar mijn zijde.
Citaat:Op dit forum, wordt er tevens vaak naar de reining toe, ook het FOEI gebaar gemaakt, waar ik soms, behoorlijk sappel van wordt.
Citaat:Deze ingrediënten, en er zijn er vast nog wel meer, daarvan vraag ik mijn af, mij dus duidelijk wat van het FOEI gebaar aantrekkende, nou zijn er dingen die gebeuren, in ons westernland, waar nooit een FOEI, vermanend vingertje naar uit gaat, daar ik vind dat deze wel op zijn plaats zou zijn.

Citaat:Meningen, daarin kan je verschillen, daar ik juist daarom misschien wel, graag hierop bokt ook mee debatteer. Maar waarom, vraag ik mijn steeds vaker af?
Krijg steeds vaker het gevoel, dat er andere redenen zijn, om een mening van mijn zijde te pareren dan wel niet af te doen als, betweterij, of jij kan makkelijk l*llen.
Citaat:Hummm, dus ik dacht, aan de bekende spiegel, om die maar is te hand te nemen, wanneer ik het gevoel zal krijgen, dat er andere redenen zijn, of meespelen, om mijn eventuele misschien uit betweterij opgebouwde mening, te pareren of als jij kan makkelijk l*llen af te doen.

Citaat:Dus trek ik voortaan alles uit de kast, om de eventuele hersenspinsels die het maken, om uit andere overwegingen juist een mening van mijn zijde af te doen, als ach pfff heb je hem weer, om van dit FOEI gebaar vingertje af te komen, met een verwijzing waar deze dan wel thuis zou zijn of zou moeten horen.
Citaat:Dus, twee zaken maken het ernaar, dat ik aan de ene zijde graag mee bok, om mijn mening te spuien, dan wel niet, om erover in debat te gaan met elkaar, maar aan de andere zijde steeds meer het gevoel krijg, dan wel niet heb, met wat voor een zooitje met zich zelf in genomen, mede debaters heb ik nou te maken.
Citaat:Van herkenning voor het slechten, het echten slechten dan, zoals ik in mijn alles er bijhalende offensief doe, die puur op waarheden gericht zijn, daar is de erkenning van de echten slechten zaken die er zijn, op het gebied van het paardvriendelijke waar bijna iedere bokker zij of haar hart zo van vol is, niet het bespreken waard, en dit waarschijnlijk omdat het geschetste van mijn hand komt, en er dus weer andere redenen zijn, daar ik het in ons geval het er niet mee eens ben, om de paarden gegroepeerd te stallen.

Citaat:Dus ben ik het er met mijn zelf over eens, dat je beter het paard kunt zijn van een iets te hardhandige pro, waar ik wat van zou kunnen leren. Geef daar een aantal redenen voorop, omdat ik vind, dat in de niet pro groep, ook niet alles klopt, op het paard vriendelijke gebied.
Citaat:Dus domweg omdat ik uiteindelijk mijn ei niet kwijt kan, op een forum waar ik wel wil bijhoren, maar waarop net even teveel en te vaak, mijn mening gepareerd is, en mijn dan met een wegwuivend gebaar voel opgezadeld, ben ik gaan spiegelen in BV deze discussie.
Citaat:Maar zoals altijd, de meeste willen alleen maar horen, wat zij graag willen horen, of sterker nog, zoals deze het gewent zijn om te horen.
Misschien is dat de rede wel, waarom ik er niet echt mag bijhoren.
Citaat:Mag niet over gesproken worden, en wekt zelfs agressie op, hierop bokt, als een iets anders denkende er tussen door hopt.

Citaat:Nee, als bokker mag je wel een eigen mening hebben, mits die dan ook de grote groep raakt, of dat die zich daarin kunnen vinden. Dus eigelijk verwonderd het mijn niks,
waarom ik zo vaak in de clins lig, met de groep waar mijn hart ligt.[/
quote]
Hier klinkt toch iets sadomasochistisch uit, maar je bent welkom om je hart op te halenCitaat:Misschien is acceptatie hierin wel het sleutelwoord, dus accepteer ik het dan maar.

Wranglerbutt schreef:Vertaalbureau? Ik wederom niet snappen wat PeterV bedoelt...
PeterV schreef:Wranglerbutt schreef:Vertaalbureau? Ik wederom niet snappen wat PeterV bedoelt...
Jessiejanes, benoemd een bepaalde groep, ik haak daarop in, de andere tegen hangenden groep, dus die zij niet benoemde, die ik ook weer niet in het echt benoem, dat ik deze ook benoem. Zo bedoel ik het een beetje, snappie?
........... nope.............
Sugarmiss schreef:Daar gaat het hier dus niet om. Pas als 'die anderen' zich hier melden zullen die erop aangesproken worden. Voorlopig waren we met jouw bezig
En ik ben het daarbij ook eens met jouw antwoorden.PeterV schreef:Hum heb ik toch gelijk, een keertje op bokt
Citaat:@Pocomiss: Wijzen naar die ander maakt je niet beter want: Als je met 1 vinger wijst, wijzen er 4 naar jezelf... ]
jessiejanes schreef:.........ik bedoel, WRAN-volk is toch een bepaald volk, die vaak
(nee, niet alle)
een duidelijk (voor-)oordeel klaar hebben over pro's , sport en reining.
Wranglerbutt schreef:En dan mag ik de reiners niet over één kam scheren? Flauw!
Blaze schreef:Ja ik als Wran volk heb inderdaad een uitgesproken mening over pro's,sport en reining
spatter schreef:zie: (nee,niet alle)bedankt JJ ............en ik ben ook nog reiningamazone
) Cer schreef:PS. Jammer JJ, ik had nog wel een reply verwacht
PeterV schreef:Is dit voor mij? zo ja, hoe bedoel je dit dan
het muntje valt even niet bij mij
jessiejanes schreef:maar Cer weet de dingen wel goed aan te pakken:
Inplaats van alleen maar achterom te kijken en verbitterd blijven, zullen wij ons weer gaan concentreren, om vooruit naar de toekomst te kijken en ons nog alleen ophouden aan mensen/cluppies, die op-zijn-minst nog een "dankjewel" uit de strot krijgen, inplaats van je alleen maar op allerlei punten in de pan te hakken.
Helaas voor "hun" zijn wij niet masochistisch aangelegd,................................
Nou kan ik jou ook al niet meer volgen....
Wranglerbutt schreef:Nu afwachten of PeterV het zelf nog begrijpt, waar het nog over gaat!De PeterV-istische invloed op Bokt/WN-berichten is kennelijk besmettelijk
iski schreef:Ik bemoei me WIJSELIJK al een tijdje niet meer met dit topic.....

Citaat:maar Cer weet de dingen wel goed aan te pakken:
Citaat:Inplaats van alleen maar achterom te kijken en verbitterd
blijven,
Citaat:zullen wij ons weer gaan concentreren, om vooruit naar de toekomst te kijken en ons nog alleen ophouden aan mensen/cluppies, die op-zijn-minst nog een "dankjewel" uit de strot krijgen, [/quote
Wat bedoel je met dat dankjewel?? Ben ik iemand een dankjewel verschuldigd??? Zijn anderen iemand een dankjewel verschuldigt?
![]()
[quote]
inplaats van je alleen maar op allerlei punten in de pan te hakken. Helaas voor "hun" zijn wij niet masochistisch aangelegd,................................