Er zijn meerdere wegen die naar rome leiden toch?
Ik erger me meer aan ruiters die met de handen op of naast hun knieen rijden
in het kader van, handen laag denk ik? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

in het kader van, handen laag denk ik? WSW schreef:
Je mag je hier melden, je mag gratis van mij 1x komen rijden, dan zet ik je op video en we bespreken naderhand je technieken, openlijk op bokt!
DIT GELDT VOOR IEDEREEN!
Ik denk dat er velen zullen zijn die dan leren wat het verschil is tussen trekken en flossen of zagen, of hoe je die onzin nog meer wilt noemen.
WIE MELDT ZICH?
Diana

WSW schreef:Het gaat er dus niet om hoe de bokkers zelf rijden? ( volgens mij ben jij de eerste die al terug krabbelt)
Wie beweert er dan dat zij zo niet rijden? Ik heb het over hoe uitleg van instructie uitgevoerd wordt, en dat heet rijden!
WSW schreef:Blaze:
Ik las net toch een heel andere reactie van jou, of wordt het nu te gek? Ik reageer op iets wat jij schrijft en vervolgens is dat weg!!!
Rare wereld die bokt?
Okay, Blaze is dus de eerste!! Goed zo, als er een schaap over de dam is....
Diana
*
Blaze schreef:Klaasje je bent en blijft een grappig ventje![]()
Jij doet toch ook mee met mij

[/size]

WSW schreef:Ik hoop oprecht dat er mensen reageren, ben alleen bang dat het erg stil gaat worden.
Ik hou iedereen op de hoogte, iedere dag meld ik hoeveel zich al hebben aangemeld.
Tot nu toe....uh, niemand!
Diana
Jolande schreef:
Ik hoef me niet te bewijzen en anderen hier net zo min, ook jij niet Blaze!
Jolande schreef:WSW schreef:Ik hoop oprecht dat er mensen reageren, ben alleen bang dat het erg stil gaat worden.
Ik hou iedereen op de hoogte, iedere dag meld ik hoeveel zich al hebben aangemeld.
Tot nu toe....uh, niemand!
Diana
Ik hoef me niet te bewijzen en anderen hier net zo min, ook jij niet Blaze! Het gaat er nog steeds niet om hoe wij rijden, het gaat om de instructie zoals die in het Bit beschreven wordt. Ik vind de manier waarop je nu reageerd door mensen zo ongeveer voor ´hypocriet´ neer te zetten omdat ze niet bij jou komen bewijzen dat ze niet zo rijden eerlijk gezegd op zijn lichtst uitgedrukt vrij treurig. Het gaat niet om ons bokkers. Maar goed, nu zul je wel weer vinden dat ik terugkrabbel.
Jannie schreef:
Als iedereen achter zijn PC blijft zitten om elkaar via bokt aan te vallen, daar wordt de westrnsport echt niet beter van.
Er is nu de mogelijkheid om van elkaar te leren, dus neem die kans!
Blaze schreef:Ik denk dat het veel verstandiger is om wat minder moeite te doen om het te verdedigen dan wel het op een andere manier te doen