Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cer schreef:Is dat echt ruben van dorp?? Lijkt wel errug groot voor Ruben? Het is wel ..uhm... 11 jaar geleden....
*gaat naar huis en in t boekie kijken* hmpf...
Himyar schreef:Cer, ik zat laatst in oude Hoefslagen te kijken en zag in eentje een foto van jou op een wit paard. Volgens mij rond 1985.
Wranglerbutt schreef:Hij heeft idd een Eros gehad, weet je wie hem nu nog heeftMichael Lobry met ?? [halfarabier? heette dat beest niet Eros?]
Volgens een wedstrijduitslag uit 1993, heette de arabier van Rinus Ororo!Citaat:Frayba schreef: Charlotte is Charlotte Schrijver, echtgenote van hoefsmid Rinus. Zij zit op Orro, een arabier.
Wranglerbutt schreef:Nog een trail foto! Wie herkent onderstaande amazone, paard & wedstrijdlocatie?
Bonus punten voor de naam van de wedstrijd![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=DD8V4A84[/img]
Citaat:Ik heb de deelnemers aan het EK '82 net in een oud WRAN-blad terugevonden
Wranglerbutt schreef:Nog een foto van het EK '82 Aken, dit keer uit 'De Hoefslag'.
vlnr:
Mieke Wasser met ??
Henny Bloom met Pawnee Jet Set
??
Hans de Koning met Shamrock Seven
Michael Lobry met ?? [halfarabier? heette dat beest niet Eros?]
Peter Simons met ??
Henk van Amstel met Shirley *
Wranglerbutt schreef:Ik heb de deelnemers aan het EK '82 net in een oud WRAN-blad terugevonden:
Michael Lobry reed met Beauty Star, Peter Simons met Gringo, de onbekende meneer heet waarschijnlijk Henk [van] Wijngaarde en zijn paard heette Tonto. Alleen de naam van Mieke's paard ontbreekt nu dus nog....
Cer schreef:Enne...
wie zijn dit??
ps. let op de betiteling 'prominent'