Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sugarmiss schreef:In principe een goed idee, maar dan geen andere kleur. Je krijgt dan een beetje het 'spek en bonen' principe.
Voorzover ik weet is het bij de WRAN al niet mogelijk om 'buiten meededinging' mee te doen, dus mits de regels niet worden aangepast is ook dat geen optie.
cornelie schreef:Maar is in principe een D wedstrijd dat niet? Je wordt wel geplaatst maar er worden geen punten gegeven. Kan daar dan niet wat soepeler mee om worden gegaan?
cornelie schreef:Maar is in principe een D wedstrijd dat niet? Je wordt wel geplaatst maar er worden geen punten gegeven. Kan daar dan niet wat soepeler mee om worden gegaan?
cornelie schreef:Dat lijkt me een goed alternatief. Wel jurering, geen punten. Maar dan wel paard/ruiter kombinatie verbieden om ook in C-onderdelen te starten, tijdens diezelfde show.Oke...... dan op een C wedstrijd een kennismakingsklasse?
Sugarmiss schreef:cornelie schreef:Dat lijkt me een goed alternatief. Wel jurering, geen punten. Maar dan wel paard/ruiter kombinatie verbieden om ook in C-onderdelen te starten, tijdens diezelfde show.Oke...... dan op een C wedstrijd een kennismakingsklasse?
cowboyberend schreef:ja ok maar wij hebben hier een in het noorden waar voorheen wel heel veel belangstelling voor was,maar nu op eens met dat nummer gedoe niet meer, er is hier gewoon een grote catagorie die wel eens een wedstrijd wil starten maar verder geen gedonder wil met nummers en registertie, en ik zou het jammer vinden dat deze wedstrijden hier in het noorden zouden verdwijnen, wat zo kan je ook veel van elkaar leren en zien en overleggen
Blaze schreef:Kan het niet laten![]()
Zie dit topic weer een kant op gaan waar wij uit ervaring van weten dat het alleen op tegen werking gaat stuiten.
Ik zou zeggen probeer het ook eens,brainstorm eens over hoe het zou moeten in het traject VOOR de C-shows en geloof me je komt van een koude kermis thuis
cowboyberend schreef:ja ok maar wij hebben hier een in het noorden waar voorheen wel heel veel belangstelling voor was,maar nu op eens met dat nummer gedoe niet meer, er is hier gewoon een grote catagorie die wel eens een wedstrijd wil starten maar verder geen gedonder wil met nummers en registertie, en ik zou het jammer vinden dat deze wedstrijden hier in het noorden zouden verdwijnen, wat zo kan je ook veel van elkaar leren en zien en overleggen
Tenfold schreef:cowboyberend schreef:ja ok maar wij hebben hier een in het noorden waar voorheen wel heel veel belangstelling voor was,maar nu op eens met dat nummer gedoe niet meer, er is hier gewoon een grote catagorie die wel eens een wedstrijd wil starten maar verder geen gedonder wil met nummers en registertie, en ik zou het jammer vinden dat deze wedstrijden hier in het noorden zouden verdwijnen, wat zo kan je ook veel van elkaar leren en zien en overleggen
Dan toch maar een wilde wedstrijd....??