Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

HalloHey?
JanT schreef:Wanneer je je aangesproken voelt ligt dat buiten mijn invloedssfeer.
Ik heb besloten om niet meer op Bokt te schrijven om dat ik de consequenties daarvan niet meer kan overzien en dat is het me niet waard.
Eigenlijk had dit topic gewoon in de spelonken van bokt moeten blijven.
Jan Trel
Francis schreef:Als man kun je toch wel vóór marepower zijn. Goeie zaak zelfs, wordt nog veel te veel alleen de nadruk op de hengsten gelegd als je't mij vraagt.
Maar dat was even heel erg off-topic, sorry, zal nu weer braaf zijn.

HalloHey schreef:Is er dan buiten Francis niemand die daar de voordelen van ziet.
Groet
Ron
) HalloHey schreef:
Nog even terug op mijn ideetje, de reining en de cow-klasses schrapen uit de WRAN.
Is er dan buiten Francis niemand die daar de voordelen van ziet.
Majella001 schreef:Wat een getokkel...! (zegt een vrouw met een mannelijke denkwijze)
HalloHey schreef:
Nog even terug op mijn ideetje, de reining en de cow-klasses schrapen uit de WRAN.
Groet
Ron

HalloHey schreef:Majella001 schreef:Wat een getokkel...! (zegt een vrouw met een mannelijke denkwijze)
Leg uit??
Cer schreef:Ik denk dat de ene kant het VEEL negatiever inziet dan dat hier door een aantal mensen bedoelt wordt...
waar ligt dat nou aan??
Blaze schreef:HalloHey schreef:
Groet
Ron
Als je als voordeel bedoeld dat de drha dan meer leden krijgt of dat er dan ruiters gaan afvallen omdat drha/nrha gewoon duurder is of dat je lekker in de GAG je paard mag gaan rijden met 2 handen op een shankof dat je voor een significant aantal ruiters de reining helemaal onhaalbaar maakt.
of dat je dus bedoeld dat je als organisatie de mogelijkheid moet schrappen om reining te bieden terwijl men een organisatie is die alles wil kunnen bieden aan alle western ruiters zonder onderscheid te maken in ras of wil fungeren als basis vereniging.
Als je dat bedoeld dan zie ik het voordeel inderdaad niet.

Majella001 schreef:Ik denk dat de ene kant het VEEL negatiever inziet dan dat hier door een aantal mensen bedoelt wordt...
waar ligt dat nou aan??
Interpretatie
(veelal door vrouwen wordt er verkeerd geinterpreteerd.. sorry ladies..)

Cer schreef:
@Blaze: Reining schrappen?? Wie zegt dat?
Hier wordt enkel en alleen afgevraagd of je AF en TOE een keer de reining mag laten vallen, omdat de accomodatie het verrijden van dat onderdeel niet toestaat, maar je er zonder dit specifieke onderdeel wel een leuke wedstrijd kan organiseren.
Citaat:Nog even terug op mijn ideetje, de reining en de cow-klasses schrapen uit de WRAN.
HalloHey schreef:
Ik neem aan dat het eerste gedeelte alleen maar zegt om mij persoonlijk te beledigen, dus daar zal ik maar niet op antwoorden.
Groet
Ron

Wranglerbutt schreef:@Blaze: Dat was een quote van HalloHey