Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij raakte helemaal in paniek en we zijn aardig de bak doorgestuiterd. Ik ga morgen nog een buitenrit maken met mijn dochter erbij (als het niet regent..
) en als dat ook niet werkt, houd ik het bij mijn Circle a van Arthur's Westernstore. Overigens zegt Arthur dat de BM niet echt een boomloos zadel is, maar eentje met een flexibele boom. Ik weet niet of dit klopt en of dit al gemeld is in dit topic (had geen zin om 8 pagina's door te lezen..
) als je een foto wilt dan moet je me even mailen op jsfn@freeler.nl. Het zadel is pas sinds eind juni op de markt. Ik vind het niet te vergelijken met een goed westernzadel qua afwerking (de randen zijn bijv. van stof gemaakt) maar het is wel een mooie kwaliteit nubuck. Josefien schreef:En hij kan het wetenOverigens zegt Arthur dat de BM niet echt een boomloos zadel is, maar eentje met een flexibele boom.
wie zal het zeggen.
pmarena schreef:Paarden die zonder zadel niet blij zijn , zijn dat met een boomloos zadel vaak ook niet ... dat is meestal de oorzaak van erg kriebelig zijn tijdens een testweek , sommige paarden vinden het maar eng om echt het mens op hun rug te voelen
Vroeger sjeesde ik net als mijn dochter nu, ook zo door de wei, maar doe ik al lang niet meer! Morgen met de buitenrit laatste poging en dan beslis ik of het iets is voor mij. Helaas vind ik het te duur om er een Barefoot "bij" te kopen, dus die optie heb ik niet!
Citaat:Overigens zegt Arthur dat de BM niet echt een boomloos zadel is, maar eentje met een flexibele boom.
Citaat:en hij kan het weten
pmarena schreef:Een "harde" BM e.d. zie je nogal eens met een knik op Ebay staan....omdat hij niet zo zacht meevormd maar dus blijkbaar zo stevig is dat hij doorknikt.... zal dan wellicht ook op een paard met te diepe rug / te hoge schoft gelegen hebben ofzo , maar feit blijft