???? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
diamond schreef:gaan er ook mensen van belgie naar de halter show ?

Moondancer schreef:This rock iza jewel van Thisrockiza doet ook mee, verder heb ik nog van niemand gehoord dat ie meedoet het was dat jaar een grote lichting veulens, een hoop zijn natuurlijk weer door verkocht en niet alle nieuwe eigenaren zullen precies weten wat futurity gerechtigd is.Wie doet er mee met de futurity pleasure voor de appy's?
Desiree01 schreef:Het gaat zeker om de ervaring en het plezier!! Je zal niet de enige zijn met een jaarling met een dikke buik!! Senna is ook echt niet in "conditie" op het moment!!Doe ook mee in de Halter jaarlingen, ondanks dikke vacht en voer buik. Degene die haar voert snapt niet dat ze een jaarling is en geeft de hoeveelheid van een fokmerrie, dus wandelen, wandelen, wandelen, maar ja het gaat om de ervaring en de fun toch?????
Mac schreef:Ja, echt balen, Bonnigje, dat je niet mee kan doen, maar volgend jaar ga je vast een super debut maken!!Leuk Jeddah! Weer eentje erbij in de halter. Helaas ook eentje minder, maar da's begrijpelijk als Classy's voetje niet goed genoeg genezen is. Ik hoop dat er een beetje opkomst is. Zou wel een leuke afsluiter zijn van dit jaar!
redpebbles schreef:Als je kopieën van de papieren hebt die je hebt opgestuurd, mag het (iig bij de AQHA) wel, er komt dan op de lijst de verwachte naam te staan met erachter (pending).en Painthengstveulen. Ik heb alleen nog niet de papieren binnen en weet niet of ik dan mag starten in de open en futurity.