Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DJQuarter schreef:Jeetje... Dit vind ik best moeilijk want hij is mijn eerste echte eigenste paard en nee, ik denk niet dat ik hem ooit nog weg ga doen...
DJQuarter"]
Ik vind het zo onzettend moeilijk om een naam te verzinnen. Mijn ouders vinden Mystics Magic Perl het leukst... Ach laat ook maar ik val jullie veel te veel lastig met die namen... Komt goed
[/quote]
Je moet sowieso 6 namen opgeven bij de registratie,neem de mooiste eerst en 2de ,3de,...enz,..keus bijschrijven.je kan bij de AQHA-site ,als lid,ook nakijken of de naam al bestaat!
Deze is trouwens wel erg mooi,Iets van je zelf,veel van de vader en met dat bleu geef je wat mee wbt de kleur perlino,past goed voor een hengst,deze zou ik op 1 zetten!
[quote="SpLaSh_ schreef:DT Magic Blue Power.................
LisetteSugar schreef:Ik ben zeer verbaasd, maar als ik je zo hoor zul je vast en zeker een goede keuze gemaakt! En ik dacht dat dit ook je eerste paard was, he? Misschien is een merrie dan ook wel wat verstandiger... Bovendien is dit ook een prachtig paardje! Ik wens jullie ontzettend veel plezier en geluk toe voor in de toekomst!!
...