[WN] Perlino?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:00

Mac vind ik een leuke naam voor zo'n stoere hengst!

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 19:09

DT Magic Blue Power vind ik ook gaaf... Misschien vind ik die nog het leukst!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:47

DT Magic Blue Power................. OK dan!

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:11

Bloos! , ik zie nu pas dat er al foto's zijn. Bloos
SUPER!! Echt een plaatje!! Lovers

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 07:29

DJQuarter schreef:
Jeetje... Dit vind ik best moeilijk want hij is mijn eerste echte eigenste paard en nee, ik denk niet dat ik hem ooit nog weg ga doen...

Groot gelijk hoor, want hij is wel echt bijzonder, met leuken papieren erbij.
En zo te zien van de foto’s die je geplaatst heb, zou het wel eens een behoorlijke buffel kunnen worden.
Succes er mee. OK dan!

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 07:50

Dank jullie wel! Na al jullie leuke reacties ben ik er nog blijer mee!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 08:46

LisetteSugar schreef:
Mac vind ik een leuke naam voor zo'n stoere hengst!

Mac is natuurlijk gewoon sowieso een leuke naam Schijnheilig ...

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:38

Haha!! Hoe kom jij eigenlijk aan de naam Mac? Niet van Shane of Lee neem ik aan...

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 08:18

Ik vind het zo onzettend moeilijk om een naam te verzinnen. Mijn ouders vinden Mystics Magic Perl het leukst... Ach laat ook maar ik val jullie veel te veel lastig met die namen... Komt goed Knipoog

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 09:04

DJQuarter"]
Ik vind het zo onzettend moeilijk om een naam te verzinnen. Mijn ouders vinden Mystics Magic Perl het leukst... Ach laat ook maar ik val jullie veel te veel lastig met die namen... Komt goed Knipoog
[/quote]
Je moet sowieso 6 namen opgeven bij de registratie,neem de mooiste eerst en 2de ,3de,...enz,..keus bijschrijven.je kan bij de AQHA-site ,als lid,ook nakijken of de naam al bestaat!

Deze is trouwens wel erg mooi,Iets van je zelf,veel van de vader en met dat bleu geef je wat mee wbt de kleur perlino,past goed voor een hengst,deze zou ik op 1 zetten!
[quote="SpLaSh_ schreef:
DT Magic Blue Power................. OK dan!

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 09:34

Kan iemand als lid (ben ik nog niet) van de AQHA even checken of de naam DT Magic Blue Power al bestaat voor mij?...

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:31

DJQuarter schreef:
Kan iemand als lid (ben ik nog niet) van de AQHA even checken of de naam DT Magic Blue Power al bestaat voor mij?...

Deze is op dit moment nog niet bekend bij de AQHA.
Mystics Magic Perl ook niet.

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:48

Ik zie de foto's nu pas. Wat een heerlijk stevig ding met lekker rechte benen. Veel plezier met hem hoor!

=^.,.^=

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 18:34

Ik moet jullie iets vertellen...

Ik heb Magic 'ingeruild' voor een twee-jarig Tucker merrietje. Ik denk dat het jullie heel erg zal verbazen maar ik denk dat ik een goede stap heb gezet omdat ik meer een merriemens ben...
Tuckers Daylight is ook van mijn ouders en ze zijn ermee accord gegaan. Ik ben er zelf heel erg blij mee! Magic is een plaatje en misschien heel erg handelbaar als hengstzijnde maar toch wil ik het risico niet nemen om het te 'verzieken' zeg maar. Ik wil een band kunnen hebben met mijn paard en ik denk dat dat met een merrie beter lukt. Daytje is ook een heel erg gaaf paard, super atletisch, vreselijk lief en een prachtpaardje om naar te kijken. Ik heb een foto van haar:

Afbeelding

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:35

Aagh, dat is ook een plaatje zeg Lachen En wat gaat er nu met Magic gebeuren ? Blijft hij van/bij je ouders ?

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:37

Ik ben zeer verbaasd, maar als ik je zo hoor zul je vast en zeker een goede keuze gemaakt! En ik dacht dat dit ook je eerste paard was, he? Misschien is een merrie dan ook wel wat verstandiger... Bovendien is dit ook een prachtig paardje! Ik wens jullie ontzettend veel plezier en geluk toe voor in de toekomst!! OK dan!

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 18:38

Ja vvorlopig wel, hij gaat in het najaar mee naar de Futurity. Misschien komt er een goed bod, zo niet dan blijft hij desnoods nog een jaar of twee op het land staan bij ons. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook niet te lang naar Magic moet kijken anders krijg ik er nog spijt van...

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 18:40

LisetteSugar schreef:
Ik ben zeer verbaasd, maar als ik je zo hoor zul je vast en zeker een goede keuze gemaakt! En ik dacht dat dit ook je eerste paard was, he? Misschien is een merrie dan ook wel wat verstandiger... Bovendien is dit ook een prachtig paardje! Ik wens jullie ontzettend veel plezier en geluk toe voor in de toekomst!! OK dan!

Nou ik heb 3,5 jaar een Haflinger gehad en mijn ouders hebben nu ook al 6 jaar paarden waar ik natuurlijk ook veel mee omga, dus echt eerste paard is het niet. Ik heb nu ook al een half jaar een paardje in Schiedam staan die ik dus elke dag doe, nu is dat die Day maar die staat hier nu pas een weekje. Daarvoor had ik Moonlight staan (ook van mijn ouders). Dus ik ben wel gewend om een eigen paard te hebben zeg maar...

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:42

Oeps! Dan neem ik m'n woorden terug! Ik dacht dat begrepen te hebben. Verkeerd geïnterpreteerd dus...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:11

Je hebt wel gelijk een hele leuke uitgezocht Deb! Een halfzus van mijn Buddels *LOL* Gefeliciteerd. Bovendien kun je nu over een jaar al met je paard aan de slag, dat is wel weer een meevaller. Ik en mijn moeder komen binnenkort wel een keertje langs als jullie dat goed vinden Haha!

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 20:33

Ja daar moet je Hans maar even over bellen tzt... Als je zijn nr wilt moet je het me maar laten weten. Overigens heeft zij niks van Bud, zij is echt een Tuckertje. Dat hoofdje en die bouw, ze is echt prachtig! Buddels ook hoor zo bedoel ik het niet. Ik zal binnenkort (en dat kan lang duren bij mij:)) wat mooiere foto's maken van haar. Maar we wijken nu wel heel ver van het onderwerp af Knipoog...

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:20

Oef, ik vind het een heftige keuze wat je hebt gemaakt............je perlino is een zeer mooie (!!!) vent en och, alles went, zelfs een perlino- vent!!! Zucht.......

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:41

Ik ben toch even eerlijk,maar ik vind het jammer.heb je deze keuze gemaakt,omdat je op het nieuwe paard eerder kan gaan rijden?
Als ik zo lees,heb je al meer ervaring met paarden.Waarom ,met begeleiding evt.,geen hengst??Anders laat de eerste opvoeding aan je ouders over,dat gebeurt nu ook!Laat eventueel hem later de basis aanrijden door een trainer en ga daarna onder begeleiding,zelf verder met hem???Ach,...ik klets ook maar wat,............
Je gaat spijt krijgen!!!!! Knipoog
maar desondanks,veel plezier met je nieuwe paardje! Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:44

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, het is trouwens geen Quarter maar een Paint Lips are sealed

En een hengst heb je niet zo snel verziekt hoor. En voorlopig is hij toch niet weg?

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:55

Jammer maar heel veel plezier met je paardje