[WN] waar is Just Western.nl ineens gebleven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 15:44

Ik snap niet dat als ze dit al langer doet, er geen instantie ingrijpt. -O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: waar is Just Western.nl ineens gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:19

Ik begrijp vooral niet dat er nog bijna niemand aangifte heeft gedaan. Je laat jetoch niet bestelen? Op deze manier blijft ze ermee wegkomen. Je kunt hier wel klagen maar zult ook actie moeten ondernemen. Anders zit mevrouw straks dankzij jouw zuurverdiende centjes weer in een warm land.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:28

helemaal eens met Cayenne ! :j

Carlien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:55

Ik ga zeker aangifte doen van internetfraude. Maar ik kan er ook niet zomaar vanuit gaan dat de mail van de curator vals is. Ik blijf dus even wachten, maar bewaar alles goed.
Ik hoop nog steeds dat het netjes wordt afgehandeld en mail en sms voorlopig elke dag!

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-14 20:58

Ik ga ook aangifte doen, maar wacht wel de wettelijke termijn af van 30 dagen ivm het feit dat ik al een creditnota had op 11 maart en de termijn voor terugbetalen 30 dagen na deze datum verstrijkt.. Ik zal haar ondertussen schriftelijk in gebreke stellen en melden dat wanneer de betaling uitblijft ik aangifte ga doen na 11 april.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 00:34

Pfff... ik kan me jouw frustratie zó goed voorstellen TS (en andere gedupeerden), ik heb er zelf twee maanden terug nog iets besteld. Moest er wel erg lang op wachten maar heb het iig wel binnen gekregen. Als ik het zo lees kan dat bij jou nog weleens een heel moeilijk verhaal gaan worden, hoop dat je iets kunt met de tips die hier gegeven worden!

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 01:15

O god, wat ben ik nu blij dat ik daar toch niet besteld heb. Zat al zo te twijfelen..

Doggylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 09:46

xLillith schreef:
O god, wat ben ik nu blij dat ik daar toch niet besteld heb. Zat al zo te twijfelen..

hier nog 1 ;)
en dat ik twijfelde was na mijn vorige bestelling (paar jaar terug) verkeerd geleverd was en ik onbeschoft werd behandeld via email en had besloten daar nooit meer wat te bestellen.
meldingen/ aangiftes doen is het enigste wat rest om haar te stoppen zo verder mensen op te kunnen lichten!

iesjeeh13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:57

Ik heb ook een klacht ingediend bij Mkbok en een mail gestuurd naar de TROS ( opgelicht ). Heb vandaag werderom op faillissementen.com en faillissementdossier.nl gekeken maar nergens staat iets over just western bij...

Wederom heb ik weer gemaild en gevraagd wie de curator is. Heb gevraagd of ik mijn geld terug kan krijgen ipv de sporen die ik besteld heb.
Helaas is het geen optie voor mij vanuit het zuiden om even langs Zwolle te gaan :(
Laatst bijgewerkt door iesjeeh13 op 24-03-14 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:00

Normaal gesproken moet jij volgens mij contact opnemen met de curator als je een vordering hebt, niet andersom. Dat er in die mail staat dat de curator je gaat mailen lijkt me dus dikke onzin... Ik vertrouw dat niet helemaal, ook omdat er dus blijkbaar via BM en MP doorgehandeld wordt.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:14

Het verhaal dat de curator je gaat mailen zal wel zijn zodat jullie hopelijk nog een paar weken blijven afwachten tot de ergste storm is gaan liggen. Op die manier probeert ze jullie gewoon zoet te houden. Als ze failliet was, dan was het allang te lezen op faillissementen.com . Pure onzin dus en een oud truukje van oplichters.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:08

je kan ook even op haar naam in het register kijken.

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 16:27

Beste mede-gedupeerden:

Even een officieel verzoek.

Ik ben op dit moment een brief aan het opstellen met de tekst voor de eigenaresse van just western. Mocht je willen zien wat ik geschreven heb om zodoende bv. je eigen brief op te kunnen stellen dan kun je me een PB sturen. Tevens wil ik jullie vragen om aan te geven voor welk bedrag je gedupeerd bent en een mailadres of telefoonnummer verstrekken als je je als gedupeerde wil melden bij Tros Opgelicht. Ik zal dan de gegevens verzamelen van alle gedupeerden en deze versturen naar een bekende bij het genoemde programma.
Te zien aan de reacties en andere forums wordt het eens tijd om deze mevrouw aan te pakken.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 16:28

verstuur je hem aangetekend?

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 16:56

Goed bezig!!
Dit moet echt stoppen en jullie moeten je geld terug krijgen!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:19

Goed bezig! Ze moet inderdaad eens gestopt worden :j Is echt niet normaal wat ze allemaal doet.
Hoop dat het werkt! Succes!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:22

Kerry_Tinker, op de website van het juridisch loket kun je ook voorbeeldbrieven vinden voor aansprakelijkheids- of in gebreke stellingen :)

Carlien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:23

Ik kreeg vandaag deze mail:

Helaas is er geen exacte termijn bekend. Vandaag is het volledige dossier met o.a. de schuldeisers ( waaronder ook uw vordering) ingediend bij de gemeente Zwolle. Zij gaan ons ondersteunen bij de afhandeling. Gemeente Zwolle geeft aan dat er dan binnen 4 weken een eerste gesprek zal zijn. Hoe het dan verder zal gaan is op dit moment bij ons nog niet bekend.
Uw bestelling is geannuleerd, zodra er terugbetalingen mogelijk zijn worden deze direkt uitgevoerd.

Met vriendelijke groet,

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:30

Wat een lacher, geloof er echt weinig van en hoop dat iedereen zijn of haar geld terug krijgt :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:39

Ik kan er niet over oordelen, heb geen kennis van de normale werking.
Hopelijk krijgen jullie je geld terug, maar ik vrees ervoor.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:50

Direkt? Met een k...

Ik denk dat zij het zelf is...
:') ik ben ziek en dat blijkt maar weer... Misinterpetatie...

Heb alles gelezen en ik vind het erg zout voor de gedupeerde...
Niet dat jullie er wat aan hebben maar ik duim mee voor, toch nog een goede afloop.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 19:11

Ik was eigenlijk opzoek naar iets anders, en toen kwam ik op deze site uit http://drimble.nl/failliet/zwolle/ kon het niet laten om bij faillisementen te kijken of jw er bij staat. En hij staat er echt niet bij, ben er nu voor 100% zeker van dat dit echt een trucje is. Echt oplichting dus.

Goed dat je er werk van maakt, Kerry_tinker. Tis sws al veel te lang door gegaan (vraag me af hoe in godsnaam?), dus t mag wel een keer stoppen.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 19:18

Belachelijke email van haar! En nog een spelfout ook ;p

ze probeert er mooi onderuit te komen zo!

iesjeeh13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 19:21

Carlien1 ik stalk al dagen met mails maar ik krijg geen antwoord..
Ik krijg er een steeds naarder gevoel van en m'n centen echt niet meer terug krijg..
Dus ma 'n meeting richting Zwolle plannen? Of morgen eens naar de gemeente daar bellen

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 19:23

Bij mij zegt hij als ik de site wil openen koop nu dit domeinnaam ofzo iets