quarterH schreef:jessix, sorrty met met je facebook pagina is jouw geloofwaardigheid in dit topic at mij betreft weg. je wilt hier alleen info ophalen om vervolgens, idd als sensatie, negatief te gebruiken op facebook en delen met nog meer leken die er geen snars van snappen en vooroordelen en onterechte conclusies hebben. dus dat je daar meer info zoekt is BS.
als je dat echt zoekt die je dat in usa bij haltermensen, niet op facebook bij een stel engelse penny's.
ik heb een 100% reining paint die qua breedheid redelijk kan meedoen met de halterkanonnen. totaal niet op gefokt. gewoon natuurlijk. en dan is hij pas 4.
Ik hoef ook niet geloofwaardig over te komen, ik beweer immers niets. Ik stel een vraag. Sensatie? Nee. Negatief beeld wel, maar die mening heb ik hier al gedeeld. Ik heb ook al geschreven een leek te zijn en er geen bal van te snappen, vandaar dat ik hier dan ook vragen stel.
Echt info zoek ik niet, zoals ik ook al heb geschreven. Ik vind het geen mooie paarden, dus mijn interesse is beperkt. Ik vind het wel jammer dat de liefhebbers hier zou reageren. Dat is iets wat ik totaal niet gewend ben vanuit het paardenwereldje waar mijn interesse ligt. Daar krijg ik gewoon naar alle eerlijkheid een antwoord.
dus alles gebeurt natuurlijk
Vond het zelf ook al vreemd lol