[WN] WN: Den Bosch - Western Experience Brabant hallen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: WN: Den Bosch - Western Experience Brabant hallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:35

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 14:22

Ik ben gisteren naar de W.E. geweest en heb enorm genoten van vooral de show(paardenspektakel). Het was heel gevarieerd, heel veel vrijheidsdressuur erin, het westernrijden werd heel goed uitgelegd door Karin van Bekkum, echt, het duurde 2 uur totaal maar ik heb me geen moment verveeld. En wat betreft die line-dancers, ach als je er niet van houdt zoals ik kan je toch een leuke tijd hebben door alleen al te gaan zitten en kijken naar die grote varieteit van mensen die daar op de dansvloer staan. De live muziek vond ik ook erg goed, heb een tijdje tussen de linedancers gezeten om van de muziek te genieten. Ook de show van de indianen vond ik erg indrukwekkend. Volgend jaar weer!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 19:29

ik ben er gister ook geweest.. ik vond het heel gaaf.. alleen heb ik 3 uur zitten kijken naar t paarden spectakel.. van 12 tot 15 uur...
wel heb ik heel wat op gestoken van de uitleg en nu weet je ook een beetje waar de aqha jury op let in de pleasure.. had ik namelijk geen benul van. maar t is zeker de moeite waard en ik heb iid ook een hoop dingen gekocht waar ik achteraf niets aan heb. maar ook weer een hele boel geleerd en mensen leren kennen..

wat ik wel jammer vind idd is dat het meerendeel linedance is.. maar als je er van houdt is het leuk
ik vind het ook wel leuk om naar te kijken, maar 3 hallen??? ach..
en de indianen trekken me niet zo.. ook al is mijn moeder door can. indianen opgevoed.. meerdendeel..
ik heb er niet zo veel mee.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 12:26

Heb met mijjn standje 2 dagen op de beurs gestaan en kwam gister echt gesloopt thuis. Heb heel erg veel plezier gehad (en goed gedraaid, hihi) en enorm leuke mensen ontmoet. Ennnnnn, mijn eerste paar westernlaarzen gekocht. Haha! Sendra's, en ik ben nu al verslaafd. (Hoewel het inlopen terwijl je op een beurs staat NIET verstandig is voor je hakken.)
De sfeer was perfect, de mensen lekker relaxed en geïnteresseerd. Volgend jaar sta ik er zeker weer!!!!