sommige mensen denken dat ze ALLESSS over een paard weten.. vaak geeft een paard zelf wel aan wat wel en niet kan...

ik vind ombeschoft dat er word gezegd, dat ie maar een a ndere hobby moet zoeken!!..
mensen mogen er wel wat vaan zeggen maar dan moeten ze geen oordelen gaan geven, over wat hun zielig vinden.
er zijn mensen op bokt die vinden het zielig dat een paard een bit in hun mond heeft, dan moet je als natural iets ook niet gaan commentaar geven op iemand in haw , en vervolgens et bit af gaan lope zeike..
dus mensen hun paard als porseleinen poppetjes behandelen moeten dan gewoon niet in zn topic gaan reageren en zo iemand in zijn waarde laten...
weet je hoeveen down kindjes er op een paard zitten te hangen?? die ook vaak overgewicht hebben en dus echt niet heel licht zijn,..
is dat dan ook zielig? die hangen er maar wat op, maar om ze te vermaken doen we dat,.. en vinden we dat helemaal geweldig!!...
ook ik vind dat geweldig en ik gun het die kinderen... maar er zijn zooo veel mensen die zeggen "te zwaar"vergeet niet een groningen/tuiger enz zijn WERKPAARDEN geen SIERpaardjes