@bicci: ik ga het proberen voor je, ben alleen niet zo snel met uploaden, geef me 5 minuutjes ofzo! En eerst een goede camera zoeken, met mn iPod zijn ze echt heel slecht in dit licht... dan zie je niks
dus t is ene soort schilderijtje die je neerzet voor de sier?
ofzo?
Wranglerbutt
Geplaatst: 28-12-11 20:30
Grote ansichtkaart, beetje 'corny'
Zo, riempjes aan sporen geworsteld en mecate aan bosal geknoopt en de rest netjes opgeborgen Paard is morgen aan de beurt
Surprise_Boy
Geplaatst: 28-12-11 20:30
Zoiets ja? Terwijl de achterkant echt het uiterlijk van een postkaart heeft, linkerkant blanco, rechterkant lijntjes voor adres, en zelfs een 'postzegel' zit er dus op! Ik denk dat het ook vooral reclame is, Artje had al gezegd dat ze dit jaar waarschijnlijk minder shows zouden rijden, en er staan ook contact gegevens op, enzo... @Wranglerbutt: dan weet je wie je 'poown' heeft gered als ie morgen niet meer in zn stal staat!
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-11 20:37
ga ik mijn 3 tassen uit pakken om thuis aan de slachtoffers te showen...... zit er gewoon in iedere tas zo een kaart omg.....wat moet je er mee
Ik wilde dit jaar gaan voor showteugels, bijpassend kinriempje en nog een showshank maar moet helaas dit jaar overslaan wegens omstandigheden.. ben benieuwd naar alle foto's van jullie aankopen!
Ik heb toch maar besloten te sparen voor volgend jaar, dan heb ik een nieuw zadel nodig (voor mijn jonge Quarter) en dan kan ik alles in één keer spenderen... Lekker geld uitgeven zonder erop te letten!
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-11 22:13
split reins......pad.......singel
sporen met riempjes.....regen deken.....staartzak......seatsaver
ook weer terug! hele middag daar geweest en me goed gedragen!
1 goede showsheet/summersheet van lamicell voor 50 knee boots van PC 60 off billet voor 24 (maar bij de kassa hebben ze maar 15 aangeslagen :p) tie strap 15 kinriempje 3 spons met rubber 2,50 grote kluwe met allemaal leertouwtjes voor 9 wonder dust 15 witte verfspray 20 (maar werd op 15 aangeslagen ) showsheen 20 (voor kennis, en een van de 3 was dus gratis) drawreins voor iemand anders 25
ik ben braaf binnen budget gebleven!
Blanket
Geplaatst: 28-12-11 22:35
Oh! Die singel is gaaf Quartel! Mooi met dat bewerkte leder, mag ik vragen wat je ervoor heb betaald?
Stelvio
Geplaatst: 28-12-11 22:49
Blanket schreef:
Oh! Die singel is gaaf Quartel! Mooi met dat bewerkte leder, mag ik vragen wat je ervoor heb betaald?
Daar ben ik ook benieuwd naar, lijkt erop dat er ook nog een singel aan mijn lijstje gevoegd gaat worden
Ik ook, maar ik heb toch maar een PC ventech singel gekocht, vond dat toch fijner. Bovenstaande singel is alleen wel echt mooier. Verder mij ingehouden. Alleen showsheen, shampoo en wonderdust en een spons met poetskant.
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-11 22:58
Het leer en de gespen kan je er met 1 beweging af halen zodat je het bont gedeelte gewoon in de machine kunt wassen Het zit met stevig klittenband aan elkaar vast. Iemand die ik ken heeft hem al in gebruik een tijdje en het werkt prima
ik ga vanavond weer heb mooi mijn broer gestrikt om met de auto te rijden voor het geval dat niet alles meer op de brommer past ik moet nog: teugels,wonderdust , kinriempje, blanket, bellboots en green spot remover.