Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
essiedepessie schreef:daar schrijf je dan wel meteen je eigen paard mee af geloof ik
soms moet een mens een beetje mazzel hebben in het leven.
ND reininghorses ligt alleen niet voor veel mensen in de prijsklasse, daarbij is de vraag, wil je dat wel? een paard waar een topruiter 74 mee rijdt kan voor jou als 'recreatief-wedstrijdruiter' onhandelbaar zijn.
Kijk een kaystein, guweldug paard, maar als wij erop gaan zitten gaat ie niks doen...
(grapje hoor)Paintless schreef:daar heb je helemaal gelijk in VivaLaVida.
ikzelf heb altijd jonge paardjes gehad, maar ik ben ook niet perfect. mijn vorige paardje was heel heel pittig, maar deze juist niet. en dat makkelijke is dan ook weer even wennen.
en echt. als ik het geld en de middelen had, zou ik haar ook bij een trainer neer zetten om in te rijden. maar ik weet nu al dat ik dat geld niet heb en het dus zelf moet doen met les.
ik heb gelukkig wel een hele goeie trainer.
MidnightPSan schreef:Er staat op MP een paint veulen, die als je NU ,die drie maanden trainig er bij telt, rond de 5000 gaat kosten, in de tussen tijd moet het ook nog min. twee en een half jaar leven, dus eten drinken hoefsmit ontwormen ect ect , het heeft geen ''black type'' pedigree, imo zijn de paarden hier in NL een beetje te duur , en niet altijd ,top prospects.