Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:En wat voor voorkennis heb je nodig dan om een paard het bit bij zn oren te flossen? Dat ziet toch elke idioot? Ik val niet over fencen, ik val niet over overmatig spoorgebruik, ik val niet over snieliguh westernsporen, ik val niet over heule scherpe western bitten.
Ik val over belachelijk bitgebruik. En als dit in een losrijring in hem op komt, schuwt ie ook niet om dit thuis te gebruiken. (zoiets komt niet ineens in je op).
Maar goed, ik ben een simpel recreantje, dus ik mag niks zeggen
stef schreef:En wat voor voorkennis heb je nodig dan om een paard het bit bij zn oren te flossen? Dat ziet toch elke idioot? Ik val niet over fencen, ik val niet over overmatig spoorgebruik, ik val niet over snieliguh westernsporen, ik val niet over heule scherpe western bitten.
Ik val over belachelijk bitgebruik. En als dit in een losrijring in hem op komt, schuwt ie ook niet om dit thuis te gebruiken. (zoiets komt niet ineens in je op).
Romkabouter schreef:dofuzz schreef:en er zijn er die dit blind veroordelen zonder enige voorkennis, omkadering of wat dan ook.
Zoals ik zei, waarom is DAT dan wel erg, terwijl oeh's an aah's van dezelfde mensen zonder voorkennis, omkadering of wat dan ook op filmpjes van topproeven wel geaccepteerd worden?
dofuzz schreef:stef schreef:En wat voor voorkennis heb je nodig dan om een paard het bit bij zn oren te flossen? Dat ziet toch elke idioot? Ik val niet over fencen, ik val niet over overmatig spoorgebruik, ik val niet over snieliguh westernsporen, ik val niet over heule scherpe western bitten.
met voorkennis bedoel ik dat dit een uittreksel is uit 5uur training (300 minuten) en daarin kan men (uit een veld van ongeveer 25 ruiters) 3 minuten samenstellen waarvan 15 - 20 seconden "belachelijk bitgebruik" bevatten. even een rekensommetje : 25 ruiters x 300 minuten = 7500 minuten. 3 minuten betekend dus minder 0,005 % van de tijd. wie van onze zelfverklaarde recreanten of "horsehuggers" kan zweren op alles wat hem/haar dierbaar is dat hij op 125 rij-uren slechts 3 minuten of minder, hard de mond van zijn paard trekt??
quarterH schreef:nou criticasters, gefeliciteerd hoor! jullie hebben het voor elkaar dat er al organisaties/bedrijven zijn die GEEN sperma van super hengsten meer naar europa willen sturen vanwege deze overtrokken ophef en hetse tegen craig.
goed bezig!
Cer schreef:quarterH schreef:nou criticasters, gefeliciteerd hoor! jullie hebben het voor elkaar dat er al organisaties/bedrijven zijn die GEEN sperma van super hengsten meer naar europa willen sturen vanwege deze overtrokken ophef en hetse tegen craig.
goed bezig!
Nou en, er wordt hier ook al jaren gefokt, doen ze het toch met de hengsten die hier staan
quarterH schreef:Ojee, straks halen de Amerikanen zelfs hun atoomwapens die in Volkel liggen op!nou criticasters, gefeliciteerd hoor! jullie hebben het voor elkaar dat er al organisaties/bedrijven zijn die GEEN sperma van super hengsten meer naar europa willen sturen vanwege deze overtrokken ophef en hetse tegen craig.
goed bezig!