Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quarterH schreef:je snapt zelf toch ook wel het verschil tussen barrel race en pleasure/reining he?
bij barrelrace moet je 2 dingen hebben: snelheid en wendbaarheid bij de ton. ja, dat kunnen meerdere rassen ja.
maar dat maakt toch niet dat dit voor alle westerndiciplines zo is?
Ze wilt toch niet alle onderdelen starten? Zoals ik eerder als schreef

Gleyla schreef:Snapt nu niemand dat western en wedstrijden iets totaal anders is?
Youthreiner, euh.. "hier gaat het simpelweg om snelheid en niet om souplesse of wat dan ook." Daar ben je helemaal verkeerd

wgirl schreef:Ik vind dat als iemand wil gaan western rijden met een fries, dat gewoon lekker moet gaan doen. En ik denk dat als jouw fries het meest constant loopt bij de wran L2 in de western pleasure je iedere quarter kan verslaan. Het gaat om constantheid in de pleasure. Het meest constante paard in de ring wint. En als dat toevallig een fries is..Als je echt op topniveau wilt gaan wedstrijdrijden, dan zul je op een gegeven moment waarschijnlijk moeten overstappen. Maar dit is maar een kleine groep die door stroomt.