[WN] Van wie willen jullie Clinic's ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Re: Van wie willen jullie Clinic's ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:39

welnee, dat zijn puppies! en ik heb altijd peppy dunit chex al willen aaaaaaaaaaaaaien!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:41

had je naar veldhoven moeten komen :p

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:43

ik was op vakantie malle!

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 12:29

Das wel jammer, dat er niet gekeken mag worden..;)

Sann_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 14:16

texas1980 schreef:
Hopelijk krijgen de mensen dit keer wel hun geld terug als de clinic van Fappani niet door gaat bij Sanne.

Het is jammer dat er op internet dingen worden gezegd die niet waar zijn.

Waarom ik wel laat weten dat wij Andrea naar Nederland halen is omdat ik wel wil dat deze clinic vol komt en straks niet met een Amerikaan op schoot zit terwijl er toch niemand komt.

Dat Bernard niet bij ons komt, kunnen wij helaas ook niets aan doen en vinden wij net zo erg als ieder ander, tuurlijk krijgt iedereen zijn inschrijfgeld terug. ALTIJD

Ik heb contact gehad met Cira, en zij gaat haar kalender er bij houden welke datum zij kan komen.
Voor ruiters die ook veel op show zijn is dat natuurlijk moeilijk om al een half jaar later te gaan plannen.

Vind het echt spijtig dat er dingen over anderen gezegd worden terwijl niemand elkaar ook maar kent, ik probeer om voor alle ruiters in het Noorden maar ook de rest van Nederland wat leuks te doen, maar op deze manier gaat voor mij ook de lol er gauw af.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:58

Je zou denken dat zoiets meer op prijs word gesteld.... Het is juist goed voor de sport als deze top ruiters clinics geven waar iedereen zich voor in kan schrijven. Ik vind het een heel goed initiatief :)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:04

dan moeten ze wel daadwerkelijk komen sassy.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:14

Er zijn toch al clinics geweest dacht ik ? en de vorige clinic afgelast werd waren omstandigheden waar niemand iets aan kon doen volgens mij ... als ik het goed heb begrepen en er worden alweer nieuwe clinics gepland toch ?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:15

Ik vond de clinic van Walter fijn bij jullie Sann-e!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:17

ik heb nog steeds geen definitieve datums en bevestigingen gezien van Fappani en Rudi.

dat lokale trainers wel komen twijfeld volgens mij ook niemand aan.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:20

Ik kan me voorstellen dat deze grote buitenlandse trainers het druk hebben en dat het even duurt voordat ze een vaste datum kunnen geven :)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:28

denk eerder dat deze grote trainers hun jaar planning goed en snel op orde hebben en dus al precies weten hoe en wat (muv cira ivm de overstap).

en waarom is het gisela dan wel gelukt?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:29

Dat er rare verhalen verteld worden kun je wel zeggen, ik hoop dat het : waar rook is verhaal... Hier niet op gaat.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:31

Ik denk dat ze vooraf ook het geld overgemaakt willen hebben voor ze komen en dat dit best een probleem is. Je mag behoorlijk wat op tafel leggen als je iedereen moet voorschieten.

Gisela, wat onwijs jammer dat je niet mag kijken. Ik denk dat het evengoed een kostbaar grapje is om te kijken, maar toch voor sommigen die serieus willen kijken en niet mee kunnen doen nu heel jammer. Ik zag op i-net dat er weleens publiek bij is, of zijn dat misschien ruiters uit een andere ploeg? Kan ook. is ook geen kritiek, maar vind het alleen jammer zoals jullie begrijpen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:33

quarterH schreef:
denk eerder dat deze grote trainers hun jaar planning goed en snel op orde hebben en dus al precies weten hoe en wat (muv cira ivm de overstap).

en waarom is het gisela dan wel gelukt?

Ik denk dat ook de buitenlandse trainers zich wel laten informeren. Als je al wat naamsbekendheid hebt en wat goede paarden op stal, zegt het al snel wat.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:52

En in haar eerdere post schreef Gisela dat ze in 2009 dit al is gaan plannen. Ik denk dat Sanne dit op kortere termijn wilt doen omdat daar ook ruiters van buitenaf komen en ze afhankelijk is van het aantal inschrijvingen. Ik ken Sanne niet maar via een hele goede (grote) trainer die ik ken uit Italie, weet ik dat zij serieus bezig is met het proberen te boeken van een aantal grote clinics. Ik vind het een beetje flauw van mensen hier op het forum om zo een goed initiatief gelijk vraagtekens bij te zetten.. Sanne probeert hele grote trainers hier heen te halen voor clinics waar iedereen aan mee kan doen is juist super voor de sport in NL

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:53

dat komt er idd ook nog bij SP.
zo'n trainer zal eerder naar bv Gisela gaan waarvan ze van andere trainers goede berichten hebben gehoord, die een mooie geschikte locatie hebben (grote binnenbak met goede bodem) dan naar beginnende trainers die nog geen NRHA hebben gestart en alleen buitenbakken hebben.

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:05

Dat Bernard niet kon komen heeft een goede reden gehad , Fappani en Rudi moeten eerst het wedstrijdagenda voor
volgend seizoen afwachten voordat ze datums voor clinics in 2011 kunnen vastleggen lijkt mij.
En o.k. ze hebben alleen een buitenbak , maar ik denk dat menig wedstrijdruiter wel zo'n bodem in hun binnenbak zou willen.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 17:50

Moondancer: Menig ruiter heeft zo'n bodem in zijn binnenbak ;)

Ik ben benieuwd wat er van komt.

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:07

Sassy4barrel schreef:
Ik denk dat Sanne dit op kortere termijn wilt doen omdat daar ook ruiters van buitenaf komen en ze afhankelijk is van het aantal inschrijvingen.

Wij zijn een prive faciliteit, er staan dus geen andere mensen en als wij een clinic organiseren is dat dus alleen maar met mensen van buitenaf en ja, ook wij zijn afhankelijk van het aantal inschrijvingen.
Toch spreken wij gewoon eerst een datum af en gaan daarna pas mensen bellen of ze mee willen doen. In het slechtste geval hebben we 2 dagen prive clinic van Fappani (of wie dan ook). Ook leuk, kost wat maar dan heb je ook wat!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:16

Als je al ziet hoeveel mensen interesse hebben kun je dat haast wel gokken. Niet iedereen kan die datum misschien, maar als je het ruim van tevoren weet kunnen de meesten wel vrij nemen/krijgen. Blijft wel een punt dat je voor moet schieten hoogst waarschijnlijk.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:17

als je echt een clinic hebt van andrea in europa zit die binnen 10 minuten vol als je wilt. makkelijk. dus kan nooit eht probleem zijn.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:22

Ik bedenk me net wel dat het best moeilijk is een ideale accomodatie en bodem te vinden hier. In USA en andere Europese landen doet men niet zo moeilijk over afstand, maar hier hoor je veel geklaag over de afstanden naar wedstrijden en clinic's, terwijl Nederland maar paar uurtjes rijden bezit. En we zijn zuinig he?!

Maar voor degene die mee doen bij Gisela, gaaf!!!

Sann_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 21:55

Grappig dat de mensen met de grootste *bek* helemaal niets doen voor hen sport.
Of toch wel.... want Bokt op zich is ook al wel top sport of niet???
Dan heeft Texas1980 en quarterh toch wel gelijk dat ze op topniveau presteren!!

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:17

Haha bokken is idd een topsport!!! Uren training gaan daar in zitten joh!!:P