ookal heb ikzelf een Tinker, a horse is a horse ofcourse ofcourse en ik was benieuwd geworden omdat ik niet opzoek was naar een blad voor de western ruiter die op hoog niveau wedstrijden rijd,(want dat doe ik zelf niet onee? eh.... nee) maar een westernblad voor mensen die op recratief en gemiddeld niveau op een ook prima manier met hun paard bezig zijn.
.en net op dat moment komt het blad paints &quarters uit! super leuk , ook het tweede deel !
mij valt het niet op dat het prachtige showhalster ontsierd werd met een normaal halstertouw, ik denk, mooi paard, mooi halster
ik vind de trainingstips hartstikke leuk, en ben zo arrogant om te denken dat ik daar zelf prima mee uit de voeten kan immers de basis is bij beide diciplines hetzelfde (valt me toch telkens weer op) en verder is het oefenen oefenen en nog eens oefenen en voordat je het weet ben je weer zo maar lekker aan de gang met je paard
ik smul van de foto's en de mooie plaatjes van de paints en van de Tinkers en de haffies enzo ,de mooie zadels en kleding, halsters en hoofdstellen en het plezier wat ervan afstraalt.
ik raak geinspireerd om ook eens op een andere manier weer met mijn Tink aan de slag te gaan en besluit ook weer wat meer grondwerk te gaan doen , want dat is ook wel weer eens goed.
en bedenk dat ik mischien ook ooit eens met hem mee zal kunnen doen met 'western working equitation" hij is nl het type ruwe bolster, met zeer klein lely blank pitje.
voordat ik het weet is het weer uit .tja en dat is dan wel weer een beetje jammer
??