mirandavb schreef:Zo bedoel ik het niet. Maar als je zegt dat je toe goed bent voor de lagere klassen, dan is het toch juist mooi om wedstrijd ervaring op te doen, en dan kun je zo naar de L3 opstromen. Want horsemanship en trail is nog zo makkelijk niet. Ikzelf ben een reiner en heb ook trail en horsemanship gestart, en dat viel me wel tegen. Je moet je paard echt goed onder controle hebben.
Ja, trail,pleasure, horsemanship etc etc is allemaal moeilijk. Maar ik wil het gewoon niet starten. Ik train reining en ben daarmee bezig. Het boeit me dus ook niet of ik mijn paard onder controle heb bij bovengenoemde takken van de sport. En ik hoef me daar ook niet in te bewijzen. Zeker niet in de L5 een proef zonder galop, terwijl reining juist veel galopwerk is. ( wil dus niet zeggen dat ik niet draaf en dat niet goed oefen verder......)
Jij kan er niks aan doen hoor, jij hebt de regsl idd niet gemaakt en het is dus niet persoonlijk. Maar wel de reden waarom ik niet wil starten in een L4/5. ( liever niet eens in de L3, maar ja......) Ik zou dus ook uitwijken naar de NRHA