*zet rijhelm caps zijn stom! op*
Jan_Trel schreef:Mijn punt is eigenlijk dat de WRAN op dit forum vaak wordt aangevallen omdat personen iets tegen andere personen hebben. Dan worden er argumenten uit de kast gehaald die niet ter zake doende zijn of uit hun verband worden gehaald. Dat vind ik jammer omdat een groot deel van de mensen die hier meelezen helemaal niets weten van de geschiedenis van de WRAN en alles wat hier vertelt wordt maar als zoekte koek slikken. *knip* Dat heeft niets met personen te maken, juist niets met personen te maken, maar alleen met de WRAN als vereniging, die bedoelt is om aankomende westernruiters dmv het level systeem voor te bereiden op een carriere in de westensport, bij de AQHA, DSBH,APHA, NRHA etc.
Het zou fijn zijn wanneer men eens ging begrijpen dat ook een westernruiter een opleiding moet volgen voordat men aan het "grote" werk kan beginnen.
*knip*
Wat ik dus wil zeggen, wees zuinig op de WRAN als basisvereniging want zij geven de tools om via een logisch level systeem de ruiter naar een hoger niveau te brengen.
Nogmaals, dit heeft niets te maken met wie er wel in het bestuur zit of niet in het bestuur zit.
Jan, wat deze stukjes betreft ben ik het 100% met je eens! 
*zet rijhelm weer af*