[WN] Trainingsstal Madepolder? Advies nodig!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

quarterH

Re: Trainingsstal Madepolder? Advies nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:28

Jij wel haha

Delaja

Re: Trainingsstal Madepolder? Advies nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 13:23

Even een update zoals beloofd:
Zo gister mijn eerste les bij MP gehad! Het is geloof ik de bedoeling dat het een les voor volwassenen is maar er is blijkbaar iets niet helemaal goed gegaan bij de aanmeldingen want er waren 2 jongen meisjes bij :? en van een van die meisjes de moeder ook die dus totaal niet naar de instructrice luisterden... :n Het was de bedoeling dat we verdeeld over 2 grote voltes reden en de instructrice heeft dat ontelbare keren gezegd maar deze 3 personen reden alleen maar grote rondjes of ineens wel een volte waar we dan met 5 van de 5 op zaten... En tijdens de galop reed een van die meisjes kris kras door de bak omdat ze haar paard niet kon sturen |o wat leidde tot een aantal noodstops van mij en mijn beste vriendin, midden in onze oefeningen, erg jammer dus... _-:(
Ik zat op Blue Moon, een wit arabiertje. Een paard waar ik helaas totaal geen klik mee voelde. Niet dat ze niet lief was maar gewoon niks voor mij.
Verder vond ik het wel heel erg leuk en ga volgende week gewoon een ander paard uitproberen! :j

Jammer van die les maar volgens mijn beste vriendin is het de eerste keer dat zoiets is gebeurd en ik hou het op een misverstand. Verder heb ik geen stinkende natte stallen gezien en de paardjes zagen er ook niet verkeerd uit.

Ik ga nu overleggen over de trainingsmogelijkheden en kijken wie het beste bij mijn paardje zou passen als trainer!