Lenie schreef:Hee Niels, heb ik gezegd dat ik de qh een door en door verpest ras vind ?????????????????????????????
Ik ben teleurgesteld dat ik 4 paarden heb laten keuren die niet door de keuring kwamen.
Je hebt er 4 laten keuren, helaas afgekeurd... Ik heb al heel veel eigenaren gemaild ivm interesse voor een quarter die te koop staat. Daar komen quarters uit waar de eigenaar niet geheel eerlijk over is en zelfs over de gezondheid liegen. Daar zitten luchtzuigers tussen, slechte hoeven en zelfs aandoeningen. En nog eigenaren of verkopers die om allerlei vragen heen draaien of geen duidelijk antwoord willen geven op detailvragen.
Omdat ik al een poosje aan het mailen en zoeken ben... krijg je wel twijfels of je nog wel een goede kunt vinden
vooral niet als mensen al 5 maanden zoeken en nog geen geschikt paard hebben kunnen vinden. In Italie zijn de prijzen over het algemeen lager voor de Quarter Horses als bijv in Duitsland en ook voor lagere prijsklasse kun je best makkelijk een goed en gezond paard vinden