Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
puppyduck schreef:Ik lees nu al tijdje aandachtig mee !
Ben ook wel op wedstrijden wezen kijken, ik snap het het probleem van een blauwe jeans eerlijk gezegd niet in de reining/cutting ! Ik vind een mooie donkerblauwe jeans juist mooi in die dicplines
Dus waarom is dat nu not done ?

puppyduck schreef:Ja zeker wel! Het is belangrijk om de kleur van je broek aan te passen aan de kleur van je chaps. Het is niet mooi als je bijv. lichtbeige chaps draagt en je ziet daar een donkerblauwe of zwarte bips uit stekenMaar in de pleasure/trail zijn chaps dus erg hot , dan maakt het denk ik niet uit wat voor kleur jeans je draagt toch ?
of bijv. zwarte chaps met een lichtbeige broek staat ook niet. Dan valt je kont juist extra op en als die vrij groot/dik is nog meer en dat wil je toch niet?
Maar ik weet dat het met mijn typsnelheid nog wel in orde is, en voor degene die er in geintereseerd waren: Hier het artikel van Chris Knol. LET OP!!! HET IS DUS NIET MIJN ARTIKEL, MAAR EEN ARTIKEL UIT BIT!!!! Veel leesplezier, zelfs ik als niet westernruiter vond het leuk om te lezen!
Pienb schreef:IK zou zeggen a naar you tube, zoek filmpjes van aqha world show, NRHA championships ed.
Alles wat je daar ziet kan dus zeker.
Zie je het daar niet dan is het een risico
Daar zie je overal chaps