[WN] Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

doske

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:42

jullie wonen te ver weg!!!!! hihi :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:04

Ik ben bereid bij gebleken geschiktheid om paard te verplaatsen maar daar leest iedereen overheen blijkbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:09

Sorry Cissy, maar dat is voor mij ook geen optie. Over een halfjaartje verhuis ik naar de randstad en als arme student zou ik jouw paard dan niet kunnen bieden wat ze verdient. Als ik dan wat wil bijrijden kan het echt maar voor 3 dagen in de week max. Is ook niet helemaal wat jij zoekt geloof ik ;)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:19

Pppfff als ik dit allemaal zo lees besef ik weer dat ik maar mazzel heb.
Dolgelukkig met mijn bijrijdster, die twee zijn zo vreselijk leuk samen!!

Succes allemaal.

breakthelaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:04

doske schreef:
jullie wonen te ver weg!!!!! hihi :+

Zoek jij een bijrijpaard dan??? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 12:00

Met optie tot verplaatsen zal het voor mij ook pas na volgend jaar zomer worden, ik heb nu geen geld over om een paard te kunnen verzorgen met huwelijk & huwelijksreis Japan in het vooruitzicht :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 12:04

Jans?! :oo Ik wist niet dat je ging trouwen!! En wat een gave huwelijksreis!!

Esther47

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 18:11

Ik ben op zoek naar een leuk betrouwbaar paard in de buurt van Spaarnwoude, Santpoort, Velserbroek. Ik rij al lang recreatief western en heb ook interesse in trec rijden.
Voornamelijk ben ik geïnteresseerd om buiten op pad te gaan voor lekker lange ritjes.
Ik heb voorheen een eigen paard gehad, dus ken de consequenties wat betreft weer en wind, spullen etc...

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 18:17

Vandaag nav de advertentie iemand bij mn paard gehad, ging een beetje raar. Gezellig gekletst en toen paard gezadeld en ben ik erop gestapt om even te kijken hoe dr pet stond en ik wilde paard over geven aan dat meisje en toen hoefde het ineens niet meer. Ze had geen klik en geen goed gevoel bij de hele situatie.
Huh? heb ik wat gemist? :?

Nee lag niet aan mij of paard maar ze dacht dat ik straks als ik weer een baan heb het paard weer zou afpakken (dat ik al 3 jaar een bijrijder zoek en zelf niet meer zoveel wil rijden dat maakte kennelijk niet uit) en leeftijd paard speelde mee (niks mis met peerd, volop actief en gezond).
Ik snapte er niet veel van maar ben maar weer afgestapt en peerd weer op stal gezet.... -O-

Soms ben ik te blond om dit soort dingen te begrijpen. Superknol om te rijden, makkelijke eigenaar, volop mogelijkheden en dan 'geen klik hebben' terwijl je er nog niet eens op hebt gezeten??
Ze weet niet wat ze mist, maar goed, ik zoek weer verder..... zucht.... |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 18:47

Wat ontzettend raar Cissy :\

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:01

Dat is heel bizar!

doske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:14

dat is idd raar cissy

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:54

weet iemand toevallig nog iets in omgeving Zoetermeer het moet wel op de fiets bereikbaar zijn
ik kan helaas niet rijden maar wil het wel graag leren en dan vooral western

groetjes matanja

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 12:04

Wat raar Cissy, snap niet dat er mensen zijn die dit niet als een hele goede kans zien!
Ik ga morgen mijn eventuele bijrijpaardje proberen, als het klikt dan heb ik waarschijnlijk vanaf morgen een bijrijpaard.

Mijn eigen paardje gaat gelukkig weer beter worden!
Dessie zijn alvleesklier en milt zijn niet goed. Ze stofwisseling is totaal ontregeld. Hij neemt niks op en slaat alle suikers op en zet dit om in vet. Ik heb nu 2 middeltjes gehad om die organen weer normaal hun werk te laten doen. Als het goed is moet hij zich hierdoor weer topfit gaan voelen en de bloedarmoede ook weggaan. Heel zielig vind ik dat omdat zijn lichaam het gevoel heeft dat hij niet eet omdat hij niks opneemt hij de hele dag vreselijke honger heeft, hopelijk is hij snel weer topfit.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:44

D_Desteny dat is goed nieuws voor je paardje! Hopelijk slaat het aan en wordt hij weer fit inderdaad.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:27

change of plans. mijn relatie is net uit. |( ik moet terug verhuizen naar mijn ouders in ede. -O-

rayo gaat eerst in training voor 3 maanden, was de planning in maart maar ik hoop dat het wat eerder kan. wil namelijk niet nog 3 maanden bij mijn ex in huis blijven wonen. is een beetje pijnlijk.

maargoed tussen maart en juni zal ik in de omgeving ede staan, als iemand geinteresseerd is laat het dan weten. mijn ' eisen ' aan een bijrijder staan in een paar posts hierboven. ik ben heel makkelijk verder en je krijgt veel vrijheden :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:29

Emma, wat erg!!! :(:) Heel veel sterkte!
Ik heb nu Woody al, en ik denk ook niet dat ik aan je eisen had voldaan maar als je weer in Ede staat kom ik Rayo snel opzoeken hoor!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:36

Heel erg Emma :(:) Duim voor je dat je snel wat vastigheid hebt zodat je weer verder kan met alles...

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:38

Jij mag sowieso nog een keertje met Rayo rijden hoor Bella! :D je was een prima verzorger geweest hoor! Maar dat natuurlijk ook omdat ik je ken. Echter wegens financiele crisis heb ik wel een bijrijder nodig die 50 euro per maand mee zou kunnen betalen.. :( ik vraag het liever niet maar t is op dit moment even niet anders
En Renee, je komt na je vakantie sowieso nog even langs voor een ritje he:D

ik voel me echt verrot maar moet nu echt alles gaan regelen anders kom ik echt in de problemen. Moet het ooik nog aan mijn huidige bijrijder vertellen, dat vind ik al helemaal k*t :( ze is zo gek op rayo

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 14:39

€50 gaat idd niet lukken. :\ Maar tof dat ik er nog een keertje op mag. :)
Arme bijrijder ook....erg balen, zeker als er een klik is...

breakthelaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:27

Ik zoek ook een bijrijder. Wij hebben 3 paarden. een 16-jarige merrie die alles kan, maar wel een gebruiksaanwijzing heeft. Een 5.5 jarige quarter en een 3.5 jarige paint. Beide jong en nog bezig met het beleren.
Western ervaring is geen pre. Wel zin en tijd om het te willen leren. Door mij en door middel van lessen bij JP (op eigen kosten)
Regio Bergen op Zoom (West Brabant)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:21

Ik ben stilletjes aan misschien ook wel weer op zoek naar een bijrijd/verzorgpaard... Omgeving Koudekerk/Alphen a/d Rijn/Hazerswoude-Rijndijk of Dorp. Leiden zou eventueel ook nog wel kunnen :)
Heb ongeveer 10 jaar western gereden op Lone Star Western Stable in Alphen, een manege dus. Heb wel jaren paarden daar verzorgd en af en toe een wedstrijdje gestart (L4 niveau ongeveer) Dus als iemand iets in die omgeving weet, wil ik daar misschien wel eens gaan kijken :) Mesten of voeren is no problemo.

Doggylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:05

breakthelaw schreef:
Ik zoek ook een bijrijder. Wij hebben 3 paarden. een 16-jarige merrie die alles kan, maar wel een gebruiksaanwijzing heeft. Een 5.5 jarige quarter en een 3.5 jarige paint. Beide jong en nog bezig met het beleren.
Western ervaring is geen pre. Wel zin en tijd om het te willen leren. Door mij en door middel van lessen bij JP (op eigen kosten)

wat jammer :o ,echt te ver weg tenminste wel te ver voor een aantal keer in de week ;)

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:41

Is dit topic nog actief?

Edit: Srry ik miste een heel stel pagina;s

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:44

breakthelaw schreef:

Wat jammer tis te ver, ik wil graag de overstap gaan maken (geen haast hiermee gelukkig) maar ik zoek dus ook ter zijner tijd een paardje om bij te rijden. Regio Amersfoort.