Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wist niet dat je ging trouwen!! En wat een gave huwelijksreis!!
ik moet terug verhuizen naar mijn ouders in ede.
Heel veel sterkte!
Duim voor je dat je snel wat vastigheid hebt zodat je weer verder kan met alles...
je was een prima verzorger geweest hoor! Maar dat natuurlijk ook omdat ik je ken. Echter wegens financiele crisis heb ik wel een bijrijder nodig die 50 euro per maand mee zou kunnen betalen..
ik vraag het liever niet maar t is op dit moment even niet anders
ze is zo gek op rayo
Maar tof dat ik er nog een keertje op mag.

Mesten of voeren is no problemo. breakthelaw schreef:Ik zoek ook een bijrijder. Wij hebben 3 paarden. een 16-jarige merrie die alles kan, maar wel een gebruiksaanwijzing heeft. Een 5.5 jarige quarter en een 3.5 jarige paint. Beide jong en nog bezig met het beleren.
Western ervaring is geen pre. Wel zin en tijd om het te willen leren. Door mij en door middel van lessen bij JP (op eigen kosten)
Regio Bergen op Zoom (West Brabant)
,echt te ver weg tenminste wel te ver voor een aantal keer in de week
breakthelaw schreef:Ik zoek ook een bijrijder. Wij hebben 3 paarden. een 16-jarige merrie die alles kan, maar wel een gebruiksaanwijzing heeft. Een 5.5 jarige quarter en een 3.5 jarige paint. Beide jong en nog bezig met het beleren.
Western ervaring is geen pre. Wel zin en tijd om het te willen leren. Door mij en door middel van lessen bij JP (op eigen kosten)
Regio Bergen op Zoom (West Brabant)