Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cissy erg leuk paard! ik ben voorzien al een jaar "helaas"
vandaag mijn eerste les!
Ik ben dan 18.
maargoed. Rayo gaat wel in maart voor 3 maanden in training dus in die peperiode zal je waarschijnlijk niet veel kunnen rijden. Tot maart in ieder geval wel en na maart uiteraard ook.
) en als hij het ergens niet mee eens is laaat hij dat duidelijk weten. Daarnaast is hij erg dominant, maar ook jong, vrolijk en blij
hij is kuddeleider van de groep waarin hij staat. Verder is hij erg speels en een knuffelkont, houdt van aandacht. Met rijden is hij dus erg druk en vlot, maar wel braaf. Hij bokt en steigert niet tenzij je je sporen op een onterechte manier gebruikt. Buiten is hij bomproof, je kunt alleen met hem naar buiten maar ook in de groep (loopt wel graag voorop). Hjj gaat graag het water in om te pootjebaden
op dit moment staat hij in wassenaar 24/7 buiten in een paddock op een stal waar ook twee verlichte buitenrijbanen zijn. Als je een mooiweer ruiter bent hoef je geen contact te zoeken want er is helaas geen binnenbak. In de zomer staan we altijd op een weiland bij kijkduin waar verder helemaal geen faciliteiten zijn, maar wat wel tegenover het strand is en 10 min stapen van de madesteijn.20 min stappen van trainingsstal madepolder waar rejningbodem is. (als we op het weiland staan hoef je ook bijdrage te betalen ivm geen faciliteiten, en als rayo in training staat uiteraard ook niet omdat je dan even niet kunt rijden)
vandaar dat je geen beginner moet zijn.
dat laatste kan ik zelf ook wel......
zou het echt helemaal geweldig vinden als ik zo'n kans kreeg! Bellatrix schreef:Wat balen dat je minder tijd hebt voor Rayo! Hopelijk kan je een leuke bijrijdster vinden!
Cissy, blijkbaar niet...er zijn natuurlijk veel minder western ruiters dan dressuurruiters....
Mijn probleem op dit moment is dat ik 5 dagen in de week school heb van 8.30 tot 17.30 in Utrecht terwijl mijn paard en ik in Den Haag wonen
Heb nog nooit zo'n horror rooster gehad. Maargoed. Als ik niemand vind is het ook geen ramp hoor.
Gewicht max 75 kilo, maar liever iemand die lichter is.
wanneer ben je terug uit Oostenrijk? Je moet rayo sowieso nog een keertje uitproberen
haha
maar kom laat aan cissy schreef:Nee, hij staat niet op MP, heb ik wel een paar keer eerder gedaan maar dan krijg ik zulke rare reacties van penny meisjes die wel willen rijden of mensen die tegen betaling mijn paard wel willen rijden zodat ie beter wordtdat laatste kan ik zelf ook wel......
Ik zoek gewoon iemand die lekker aan de slag gaat en een hoop wil leren van een goed paard. Lekker nog wedstrijden starten bijvoorbeeld, vind ze helemaal leuk!
D-Desteny, jammer, maar van vaker kijken komt ie niet dichterbij te staan hoor