edit: deze: [WN-AM] [MARKT] Centraal topic voor links naar Bokt Markt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) maar het blijft leuk
we gaan lekker verder.
Ik had gelukkig de mazzel dat ik altijd in de middag of avond starte. 

weet de naam namelijk goed gesnoeg, de vorige eigenaresse van mijn pony heeft er met haar huidige paard gestaan. Weet jij toevallig of het mogelijk is om met een paard van hun te lessen?
Iolanthe schreef:Mijn eerste gedachte: kan het niet zijn dat je er nu teveel mee bezig bent, zodat je zelf onzeker wordt of teveel focust op ontspanning, zodat hij ook onzeker en gestresst raakt? Ik snap het wel hoor, ik ben ook altijd bezig met mijn lichaamstaal ed, maar dan is dat een stukje "geforceerd" soms, en dan werkt het weer niet. Misschien moet je zoiets gaan proberen als je met Creeky hebt gedaan, met een bal, zodat je daarop focust en minder bewust alleen met hem en jullie connectie bezig bent, snap je?
Ik snap dat je stiekem toch denkt zie je wel maar probeer daar vanaf te stappen. Iets opbouwen is met vallen en opstaan en elk "negatief" iets kan ook een leermoment worden en zo dus positief !!! Het kan nu miss nog niet vanwege zn been, maar sommigen paarden zijn zelfverzekerder als ze onder het zadel zijn ipv aan de hand.
dat parcours lijkt me heel erg leuk om te doen. Misschien een goede start om rustig aan te beginnen. Misschien kan ik mijn opa het gebeuren even laten filmen.
Gewoon wat leuke dingen bedenken samen, zo'n parcours bedenken is alvast een hoop lol en als je het laat filmen kun je ook nog leren van wat er goed ging en wat misschien anders kan.
Ik heb het geluk dat mijn zus al even paardenfreak is als mij (alleen geen western), maar ik snap best dat je het even wil neerschrijven/vertellen. Je weet dat je ook altijd mag PB'en, hé